اجتماعی

دعوت از عموم زائران و مجاوران برای شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

کد خبر : 9466

استاندار خراسان رضوی طی پیامی راهپیمایی ۲۲ بهمن را جلوه ایمان ، وحدت کلمه  و اقتدار ملت ایران زیر پرچم اسلام،رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و از تمامی اقشار جامعه در هرچه با شکوه تر برگزار کردن این مراسم دعوت کرد.


به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در پیام علی رضا رشیدیان آمده است: چشم جهانیان سالیان سال است که در طلیعه ی صبح ۲۲ بهمن، راهپیمایی عظیم این روز ملت ایران را به نظاره می نشینند و بی شک این اتحاد رشک بر انگیز و غیرت وصف ناپذیر مرد و زن این سرزمین کاخ طمع و دسیسه های دشمنان را در هم می شکند.
متن کامل پیام به شرح زیر است:
بسمه تعالی
بدون تردید دهه مبارک فجر و بطور ویژه راهپیمایی عظیم و دشمن شکن ۲۲ بهمن در  هر سال، مطلع فروزان و جلوه ی ایمان، وحدت کلمه و اقتدار ملت ایران در زیر پرچم اسلام،رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است که  مصداق عینی آن در کلام بنیان گذار جمهوری اسلامی که فرمودند: برادران من، با اتکا به ایمان و اسلام بود که ما پیروز شدیم به روشنی واضح و آشکار است.
بی تردید در طول این چند دهه گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران با درک عمیق و درست مقتضیات زمان و نیاز کنونی جامعه ایران به اتحاد و همدلی تحت لوای ولی امر زمان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره ثابت کرده است که راه امام و شهیدان را ادامه خواهند داد و لحظه ای از ارزش های اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید. چه بسا که چشم جهانیان سالیان سال است که در طلیعه ی صبح خورشید ۲۲ بهمن، راهپیمایی عظیم این روز ملت ایران  را به نظاره می نشینند و بی شک این اتحاد رشک بر انگیز و غیرت وصف ناپذیر مرد و زن این سرزمین کاخ طمع و دسیسه های دشمنان را در هم می شکند و ندای وحدت ملت در پیمودن راه عدالت و پیشرفت انقلاب اسلامی و دشمن شناسی است که با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عالم را مبهوت اقتدار و حشمت این عزم و اراده ملت ایران می کند.
همانگونه که مقام معظم رهبری می فرمایند راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است، مظهر اقتدار ملت ایران است، مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی همه  ملت ایران است.
لذا اینجانب به نمایندگی از دولت خدمتگذار تدبیر و امید با گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن با پاسداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و شهدای عزیز و نکوداشت عزم و اراده ملت عزیز و همیشه در صحنه ایران مخصوصاً مردم غیور استان خراسان رضوی از تمامی آحاد جامعه و اقشار مختلف مردم در طلیعه سالگرد بهار آزادی برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن دعوت می کنم ، تا باشد برگ زرین دیگری که مزین به گام های استوار و جلوه اتحاد ملت ایران است بر دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی نقش بندد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن