اسلاید شوستون اصلی

آغاز به کار اتاق مبادله سهام پدیده از امروز

کد خبر : 9461

عضو هیئت مدیره شرکت پدیده گفت: از روز چهار شنبه  اتاق مبادله سهام (OTC) گشایش می یابد و برای آزمایش های امنیتی و اجرایی شبکه ،مبادله سهام فعلا به صورت محدود توسط سامانه انجام خواهد شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان رضوی،حمید رضا کریمویی که روزگذشته در نشست خبری با رسانه ها با بیان اینکه اقداماتی که درراستای راه اندازی و گشایش این اتاق صورت گرفته در کشور بی نظیر بوده است؛ اظهار کرد: با روند اعتماد سازی پیگیری شده در شرکت امروز به نقطه ای رسیده ایم که بورس دیگر نگاه تهاجمی به ما ندارد و در پی جلسات متعدد امکان گشایش این اتاق را فراهم کرده است .

وی تصریح کرد: برخی قوانین و مقررات در جهت کاهش آسیب ها در اتاق مبادلات  به نفع سهامداران تعدیل شده است،و برگه های تعهدنامه ای که در دست برخی افراد قرار دارد نیز اسنادی است که در شرکت ثبت شده و پاسخ گوی آن ها هستیم.

عضو هیئت مدیره شرکت پدیده افزود: هم اکنون که این اتاق ایجاد شده است از همه تعهدنامه داران دعوت می‌کنیم تا به خاطر بهره مندی از فرصت نقد شوندگی سهام ها ، تعهدنامه خود را به سهام تبدیل کنند و اطمینان داشته باشند از همه امتیازات و شرایطی که سهامداران برخوردارهستند، می توانند استفاده کنند .

کریمویی بیان کرد: برای استفاده از این فرصت تعهدنامه داران می توانند درخواست خود را ارائه کنند و پس از طی مراحل ثبت که زمان زیادی نخواهد بود و احتمالا طی دو روز انجام می شود به شرکت مراجعه و در قبال تحویل تعهدنامه ها سهام خود را دریافت کنند تا بتوانند در اتاق مبادله سهام به خرید و فروش آن بپردازند.

طوسیان مدیر امور سهام پدیده نیز  با تاکید بر این که تمام سهامداران فعلی احراز هویت شده اند، گفت: احراز هویت به روش پیشرفته یا با همان کد رهگیری قبلی انجام می شود. سفارش ها به صورت یک مرتبه در روز انجام شده و از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۵ ادامه خواهد یافت و دستورات و خرید و فروش در این مدت دریافت می شود. حدود ساعت ۱۶ تطبیق قیمت ها صورت می گیرد و تا ساعت ۱۸ اطلاعات در حساب سهامداران درج خواهد شد. از طرفی نیز وعده می کنیم حداکثر ظرف ۲۴ ساعت پول را به حساب مشتری واریز کنیم. هیچ پول نقدی از کسی دریافت نمی شود و پول نقدی هم به کسی پرداخت نخواهیم کرد. برای واریز مبلغ سهام حساب باید به نام سهامدار باشد. البته می توان این اقدام را برای سهامداران زیر ۱۸ سال در حساب والدین آنان انجام داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − چهارده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن