اقتصادیستون اصلی

افتتاح رسمی دفتر خراسان رضوی شرکت سرویس بیمه شهر در مشهد

کد خبر : 9409

مراسم افتتاح رسمی دفتر شعبه استان خراسان رضوی شرکت سرویس بیمه شهر در مشهد مقدس برگزار شد.
به گزارش صبح مشهد، طی مراسمی رسمی در آغازین روزهای معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی، با حضور مدیران شرکت سرویس بیمه شهر و رییس منطقه یک بانک شهر(شرق و شمال شرق کشور) و سرپرست بیمه آسیا در استان خراسان رضوی دفتر شعبه استان خراسان رضوی شرکت سرویس بیمه شهر به عنوان اولین شعبه استانی خارج از پایتخت، در مشهد مقدس افتتاح شد.
معاون توسعه بازار و بازاریابی شرکت سرویس بیمه شهر در ابتدای این مراسم با بیان این مطلب که در آینده ای نزدیک شاهد تولد شرکت بیمه شهر به عنوان یک شرکت بیمه گر مستقل در کشور خواهیم بود،افزود: توسعه جغرافیایی و همچنین افزایش سطح ارائه خدمات رسانی به عموم مردم کشور جزو اهداف راهبردی این شرکت است.
مهندس حسین زاده ادامه داد: در همین راستا، راه اندازی دفاتر و شعب استانی با محوریت مراکز استانها در دستور کار شرکت قرار گرفته است و با استعانت از خداوند متعال و همچنین وجود مقدس حضرت ثامن الحجج (ع) این مهم از شهر مشهد مقدس آغاز شد .
مهندس اسدی قائم مقام مدیر عامل شرکت سرویس بیمه شهر نیز طی سخنانی در این مراسم با یادی از حادثه پلاسکو و شهدای آتش نشان این حادثه گفت:صنعت بیمه امروز، جزو لاینفک ضروریات روزمره جوامع پیشرفته انسانی است.
مدیر فنی شرکت سرویس بیمه شهر با اشاره به لزوم توسعه ارائه خدمات بیمه ای به شهروندان و همچنین صنعت خدمات شهری، با ذکر سوابق ۲۵ ساله فعالیت شرکت سرویس بیمه شهر در استان تهران افزود: این شرکت اولین شرکت نمایندگی حقوقی ارائه دهنده خدمات بیمه ای در کشور میباشد و ارائه خدمات متمایز و ویژه بیمه ای به شهرداری تهران و سازمان های تابعه و همچنین شهروندان تهرانی را در برنامه داشته است.
وی خاطر نشان کرد: ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات بیمه ای به شهرداری های کشور و شهروندان در راستای توسعه پایدار شهری جزو اهداف و رسالت های وجودی شرکت بیمه شهر می باشد.
در ادامه این مراسم مهندس اکبری، سرپرست بیمه آسیا در استان خراسان رضوی، با تبریک افتتاح دفتر شعبه استان خراسان رضوی شرکت سرویس بیمه شهر، این رویداد را در صنعت بیمه استان مهم و تاثیرگزار ذکر کرد و گفت: با توجه به سوابق شرکت سرویس بیمه شهر در ارائه خدمات بیمه ای، انتقال این تجربیات به سایر شعبات این شرکت در استانها پشتوانه مهمی برای ارائه هر چه بهتر خدمات بیمه ای به شهروندان خواهد بود.
اکبری در ادامه با بیان این موضوع که همکاری متقابل و سازنده بین شرکت بیمه آسیا و شرکت سرویس بیمه شهر همواره منشاء ارائه خدمات بهتر و پویاتر برای شهروندان بوده، ابراز امیدواری کرد این همکاری با جدیت هر چه تمام در خدمت آحاد شهروندان استان خراسان رضوی باشد.
مهندس صبوری رییس منطقه یک بانک شهر نیز در این مراسم با اشاره به رسالت وجودی بیمه شهر خاطر نشان کرد: کسب و کار دو نهاد بیمه و بانک در مجموعه بزرگ بانک شهر هر دو در راستای ارائه خدمات ویژه به شهروندان و سازمان ها خواهد بود و همواره مدیریت عالی این مجموعه کوشیده تا با ارائه خدمات متمایز و مناسب جایگاه ویژه ای را برای برند آن ایجاد نمایند .
وی افزود: در همین راستا حمایت از زیر ساختهای توسعه شهری، ارائه تسهیلات ویژه به صنایع مرتبط با خدمات شهری و همچنین عموم شهروندان، با رویکرد پیشرفت در همه حوزه ها را جزو لاینفک وجودی خانواده بزرگ بانک شهر می دانیم.
صبوری این رویداد را نقطه آغاز دیگری در ارائه خدمات هر چه بهتر مجموعه خانواده شهر به شهروندان استان خراسان رضوی دانسته و گفت: بیمه شهر با حمایتهای عالی و ویژه از سوی بانک شهر در استان خراسان رضوی منشاء ارائه خدمات نوین و متمایز به شهروندان خواهد بود.
وی در پایان از راه اندازی میزهای مخصوص بیمه ای در شعب بانک شهر خبر داد و افزود: این خدمت جدید جزو برنامه های آینده خانواده بزرگ بانک و بیمه شهر برای شهروندان خواهد بود که در آینده ای نزدیک با شرح جزئیات به مرحله اجرا و بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن