اجتماعیستون اصلی

اعلام زمان پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی/ عدم افزایش قیمت بلیت در ایام پیک نوروزی

کد خبر : 9380

مدیرکل راه آهن خراسان گفت:  پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از تاریخ حرکت ۲۵ اسفند ماه سال جاری لغایت پانزدهم فروردین ماه سال ۹۶ از روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۷:۰۰ در سامانه جامع برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطارهای مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد.
به گزارش صبح مشهد به نقل روابط عمومی راه آهن خراسان، پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از تاریخ حرکت ۲۵ اسفند ماه سال جاری لغایت پانزدهم فروردین ماه سال ۹۶ از روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۷:۰۰ در سامانه جامع برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت قطارهای مسافری راه آهن جمهوری اسلامی ایران آغاز خواهد شد.
مدیرکل راه آهن خراسان با اعلام این خبر گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، فروش اینترنتی بلیت قطار کلیه شهرهای کشور به مقاصد مختلف به غیر از مسیر تهران – مشهد  و بالعکس از روز یکشنبه ۱۷ بهمن ماه از ساعت ۱۷:۰۰ آغاز می شود.

ضیایی مهر افزود: فروش توسط آژانسهای سطح کشور جهت کلیه شهرهای کشور به مقاصد مختلف (به غیر از مسیر تهران – مشهد و بالعکس ) در روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت۷:۳۰  صبح، فروش اینترنتی در مسیر تهران – مشهد و بالعکس روز دوشنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۱۷:۰۰ و فروش توسط آژانس های سطح شهر در مسیر تهران  – مشهد و بالعکس در روز سه شنبه  ۱۹ بهمن ساعت ۷:۳۰ صبح خواهد بود.
وی اظهار کرد: قطار بین المللی نخجوان  – مشهد  نیز هفته ای دوبار در روزهای یک شنبه و پنچ شنبه از نخجوان به مشهد و دوشنبه و جمعه از مشهد به نخجوان،  در این ایام حرکت می نماید .
مدیرکل راه آهن خراسان همچنین خاطر نشان کرد: هیچگونه افزایش قیمت بلیت در ایام پیک نوروزی صورت نخواهد گرفت.
لازم به ذکر است تعداد ۲۰۰ دفتر فروش بلیت در سطح شهر مشهد و در مجموع ۲۷۳ دفتر فروش بلیت در استان خراسان نسبت به ارائه خدمات به مسافرین، مجاورین و زائرین اقدام می نمایند و هموطنان عزیز می توانند بلیت کلیه محورهای داخلی را به صورت همزمان ازطریق سیستم اینترنتی و مراکز مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور تهیه نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن