سیاسی

طرح اتهامات بر علیه حسین فریدون در رسانه ها خلاف قانون است/ گوینده و منتشر کننده تحت تعقیب قرار خواهند گرفت

کد خبر : 9319

معاون اول قوه قضائیه درباره اقدامات دستگاه قضا در مورد پرونده حسین فریدون، ضمن تاکید به خبرنگاران درباره ذکر نکردن اسامی افراد، تصریح کرد: برخورد قوه قضاییه بدون تبعیض است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در حاشیه نشست تخصصی بررسی ابعاد حقوقی نفوذ در عرصه اقتصاد سیاسی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات دستگاه قضا در مورد پرونده حسین فریدون، ضمن تاکید به خبرنگاران درباره ذکر نکردن اسامی افراد، تصریح کرد: برخورد قوه قضاییه بدون تبعیض است. تا اتهامی متوجه کسی نباشد، نمی توانیم  او را تعقیب کنیم و هر وقت مستند و مدرکی پیدا کردیم، می توانیم اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: برخورد جناحی و  سیاسی در مبارزه با فساد نداشته باشیم. هیچ کس از فرد متخلف دفاع نمی کند و شاید این فرد از بستگان دیگری باشد؛ مهم این است که اگر تخلفی شد و جرمی بود و ثابت شد با او برخورد شود.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی دیگر درباره حسین فریدون گفت: در برخی رسانه ها علیه این فرد مسایلی مطرح شده که خلاف قانون است و اگر این فرد شکایت کند انتشار دهنده و گوینده تحت تعقیب قرارمی گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

13 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن