استانیستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

قاریان بین المللی مشهد زبان گویای معرفی رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام هستند

کد خبر : 8968

قاری بین‌المللی قرآن کریم با اشاره به ضرورت حضور قاریان در رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، قاریان بین المللی را زبان گویای معرفی مشهد در سال ۲۰۱۷ بر شمرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از دفتر ارتباطات رسانه ای پایتخت فرهنگ اسلامی – مشهد ۲۰۱۷، «محمدجواد پناهی» اظهار کرد: با توجه به شأن امام رضا(علیه السلام) و شهر مشهد به عنوان کلان شهر مذهبی که سالانه شاهد حضور بیشترین زائر از سراسر جهان است، انتخاب مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام کار درخور و شایسته ای است.

وی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت های معنوی و زیارتی مشهد در این رویداد، وجود بارگاه مطهر علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در مشهد را بهترین ظرفیت برشمرد و افزود: علاوه بر این مشهد، ظرفیت های دیگری از جمله مکان های تاریخی، گردشگری، صنایع دستی، سوغات و … را دارد که باید به آنها نیز در طول سال ۲۰۱۷ پرداخته شود.

قاری بین‌المللی قرآن کریم با بیان اینکه در رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام، رسانه ها وظیفه خطیری دارند و حرف اول را می زنند، بر حضور هنرمندان، قاریان، مداحان و فرهنگیان در کنار مسوولان در جهت معرفی هر چه بهتر مشهد همزمان با این رویداد تأکید کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 + 19 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن