اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

فرصت‌های مشهد ۲۰۱۷ با ارتقا خدمات گردشگری معرفی می‌شود

کد خبر : 8888

زارع صفت تصریح کرد: نیاز است در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران و گردشگران خارجی بهبود، به روزرسانی و بازبینی خدمات مربوط به گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت خبری ستاد مدیریت شهری مشهد ۲۰۱۷، حسین زارع صفت با بیان اینکه در آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام از طرف سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی کشورهای اسلامی به رسمیت شناخته شده است، اظهار داشت: انتخاب این شهر به این عنوان و شهر گوهرسنگ‌های قیمتی می‌تواند فرصتی مناسب برای شناساندن  ظرفیت‌های فرهنگی و ایجاد تعاملات مناسب شهری و منطقه ای و بین المللی باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مشهد به عنوان یک کلان شهر مذهبی سالانه پذیرای میلیون ها زائر است، افزود: ضرورت ارتقا خدمات گردشگری برای شناساندن فرصت مشهد ۲۰۱۷ مهم ارزیابی می شود.

زارع صفت تصریح کرد: نیاز است در راستای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران و گردشگران خارجی بهبود، به روزرسانی و بازبینی خدمات مربوط به گردشگری در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: مشهد ۲۰۱۷ فرصتی بی‌بدیل برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های اسلامی شهر مشهد است و در همین راستا، باید تمام زیرساخت‌ها و استانداردهای مربوط به آنان مورد بازبینی قرار گیرند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن