ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

نشست شورای سازمان‌های مشهد ۲۰۱۷ مدیریت شهری برگزار شد

کد خبر : 8842

همزمان با افتتاحیه رویداد ۲۰۱۷ در راستای اجرای منظم برنامه‌ها، چهارمین نشست شورای سازمان‌های مشهد الرضا(ع) برگزار شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از سایت اطلاع رسانی ستاد ۲۰۱۷ شهرداری مشهد، چهارمین نشست شورای سازمان های مشهد الرضا(ع) با میزبانی سازمان مدیریت پسماند در راستای اجرای بهتر برنامه‌ها برگزار شد.

میرزائیان مدیر دبیرخانه ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ در این جلسه با بیان اینکه هویت بصری مطابق با اقدامات صورت گرفته باید با هنر آیینه کاری به شهروندان معرفی شود، افزود: شهر مشهد سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر است که در همین جهت باید فرصت‌های اقتصادی، گردشگری و مذهبی شهر مشهد به آن‌ها معرفی شود.

وی افزود: شهرداری مشهد با همکاری شهروندان این ظرفیت را دارد تا فرصت‌های شهر مشهد را به زائران و گردشگران خارجی از طریق هویت بصری نشان دهد.

میرزائیان گفت: تمام دستگاه‌های ذی‌ربط شهرداری باید آماده باشند تا مانند گذشته در سال ۲۰۱۷ نیز خدمات رسانی به زائران علی ابن موسی الرضا(ع) را به نحو مطلوب ادامه دهند.

افتتاح پروژه پردازش زباله همزمان با رویدادهای مشهد ۲۰۱۷

همچنین در این جلسه حبیبی نماینده سازمان مپ از آخرین اقدامات این سازمان در خصوص ویژه برنامه‌های مشهد ۲۰۱۷ پرداخت و افزود: تمام تلاش ما این است تا برنامه‌های پیش‌بینی شده در خور شان شهروندان و زائران امام رضا(ع) اجرا شود.

وی افزود: پشت زمینه رایانه کاربران سازمان، تبلیغ در پرتال سازمان، مسابقه مقاله و داستان نویسی و ارسال ۵۰ مربی در ۳۰۰ مدرسه در دو شیفت کاری از آخرین اقدامات ما برای معرفی سال ۲۰۱۷ به شهروندان است.

حبیبی در ادامه به  ۳۰۰ ماشین آلات شهری و ماشین زباله و ۳۷ ایستگاه پسماند زباله و تابلوی اعلانات را از دیگر برنامه‌های سازمان عنوان کرد و افزود: همزمان با رویداد ۲۰۱۷به دنبال این هستیم که پروژه مرکز پردازش زباله را در جاده میامی مشهد افتتاح کنیم. در ادامه جلسه نیز سایر سازمان‌ها به برنامه‌های هویتی خود اشاره کردند که در این زمینه قطارشهری از آماده سازی و پخش ۱۳۰ تیزر در ایستگاه‌های پرداخت و اتوبوسرانی نیز از نصب بنر در ۲هزار دستگاه از ناوگان اتوبوسرانی و ون که روزانه خدمات ارائه می دهند، خبردادند. نماینده سازمان پارک‌ها نیز به المان‌های بدون گل در فضای شهر اشاره کرد و افزود: در برنامه استقبال از بهار به دنبال این هستیم تا مشهد ۲۰۱۷ به زائران و مجاوران امام رضا(ع) نشان دهیم.

نماینده سازمان فاوا نیز در پایان این جلسه، به طرح استارت آپ در اسفندماه سال جاری همزمان با این رویداد شهری پرداخت. وی افزود در این دوره و در راستای تبدیل مشهد به کریدور فناوری اطلاعات که در نقشه راه ستاد شهری نیز مورد تصویب قرار گرفته است تلاش خواهیم کرد تا زمینه را برای تحقق این چشم انداز اماده کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن