اسلاید شواقتصادیستون اصلی

طرح بارش باران سرمایه گذاری با سود ۱۹ درصد

کد خبر : 8779

در طرح بارش باران کسانی که فاقد پس انداز بوده ولی امکان پرداخت اقساط ماهیانه را دارند می‌توانند مشارکت کرده و از سود ۱۹درصدی کاملا شرعی بهره‌مند شوند.

معاون اقتصادی شهرداری مشهد مقدس گفت: طرح بارش باران فعالیتی خیرخواهانه است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، محمد رضا مزجی اظهار کرد: مردم نقش موثری در جامعه دارند؛ هرجا مردم هستند، عنایت الهی، کمک الهی و پشتیبانی الهی هم هست.
وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی مردم بنیاد است نه دولت محور، اعتدال در اقتصاد، مردمی است و اقتصاد باید در دستان مردم بوده و مدیران، مجریان سرمایه‌گذاری‌های اقتصادی مردم باشند.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد با اشاره به طرح‌های این معاونت در خصوص افزایش مشارکت‌های مردمی در اقتصاد شهری گفت: یکی از طرح‌های این معاونت به منظور مشارکت و انتفاع مردم از اقتصاد شهری که در حال اجرا می‌باشد، طرح بارش باران است.
مزجی خاطرنشان کرد: طرح «بارش باران» طرحی است خیرخواهانه و فرصتی است برای تمام سطوح جامعه از تمام اقشار درآمدی که اجرایی شدن آن گامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
وی تصریح کرد: جذب مشارکت‌های خرد مردمی در این طرح علاوه بر دارا بودن منافع مادی، اجر معنوی را نیز به دنبال دارد و به واسطه آن می‌توان پروژه‌های پر بازده اقتصادی را در مشهد مقدس اجرا و از این طریق هم به زائران و هم مجاوران خدمت کرد.
معاون اقتصادی و رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد در پایان یادآور شد: در طرح بارش باران کسانی که فاقد پس انداز بوده ولی امکان پرداخت اقساط ماهیانه را دارند می‌توانند مشارکت کرده و از سود ۱۹درصدی کاملا شرعی بهره‌مند شوند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن