اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

جام بین المللی جهان پهلوان تختی در مشهد برگزار می شود

کد خبر : 8608

عنابستانی با تاکید بر هدف‌گذاری تبدیل مشهد به مرکز تعاملات بین‌المللی اظهار داشت: در نظر داریم به طور خاص در یک سال آینده و در قالب برنامه‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام در برگزاری رویدادهای بین‌‌المللی مشارکت نماییم.

به گزارش صبح مشهد، پیرو پیشنهاد ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ و مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی در مشهد برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها که با حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار در مشهد برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگان در در رشته‌های فرنگی، آزاد و پهلوانی به رقابت می‌پردازند.

علی اصغر عنابستانی، جانشین شهردار در امور مشهد ۲۰۱۷ درباره مشارکت شهرداری در برگزاری این رویداد گفت: با توجه به برگزاری این مسابقات در ایام آغازین سال ۲۰۱۷ میلادی و حضور شرکت کنندگانی از ۳۶ کشور جهان، ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ نیز برای مشارکت در برگزاری این رویداد ورزشی بین‌المللی اقدام نمود.

مشاور عالی شهردار با اشاره به حضور بیش از ۷۰۰ ورزشکار جوان افزود: ورزشکاران و جوانان به عنوان سفیران فرهنگی کشورهای خود با حضور در مشهد می‌توانند پیام صلح و هم‌نوع دوستی ایرانیان را به کشورهای خود منتقل کنند و از نزدیک با اسلام رحمانی و حب اهل بیت آشنا شوند.

عنابستانی با تاکید بر هدف‌گذاری تبدیل مشهد به مرکز تعاملات بین‌المللی خاطرنشان کرد در نظر داریم به طور خاص در یک سال آینده و در قالب برنامه‌های پایتخت فرهنگی جهان اسلام در برگزاری رویدادهای بین‌‌المللی مشارکت کنیم.

گفتنی است با مصوبه دیروز شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری مشهد با کمک ده میلیارد ریالی و در قالب تفاهم‌نامه‌ای با فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی در برگزاری جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی مشارکت می‌نماید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن