اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

برگزاری دومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی پزشکی بازساختی به مناسبت مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 8568

رییس جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از برگزاری سومین کنگره ملی و دومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی به مناسبت رویداد شهری۲۰۱۷ خبرداد.

به گزارش صبح مشهد، علی اکبر شمسیان صبح امروز در نشست مطبوعاتی که به مناسب این کنگره برگزار شد،اظهارداشت:این کنگره در راستای نشان دادن سطح علمی کشور در میان سایر کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ برگزار می شود.
وی افزود : پیش بینی شده در این کنگره پژوهشگرانی از کشورهای آمریکا، آلمان، ایتالیا و چین به همراه مدعوینی از کشورهای مالزی و پاکستان حضور یابند.
رییس مرکز جهاد دانشگاهی خراسان رضوی گفت:هدف اصلی ما از برگزاری این کنگره بالا بردن سطح علمی پژوهشگران کشورمان در زمینه سلول های بنیادی در شرق کشور است.
شمسیان در ادامه با بیان اینکه تخفیف ۵۰ درصدی برای افرادی که مقالات برتر ارائه می دهند، در نظر گرفته شده است، افزود : این کنگره با همکاری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، دانشگاه فردوسی، مرکز رویان و دانشگاه علوم پزشکی در اردیبهشت سال ۹۶ برگزار می شود.
وی تصریح کرد :امیدوارم بتوانیم با برگزاری چنین برنامه هایی گامی مثبت و ثمربخش در جهت رشد و توسعه علمی و پزشکی در زمینه سلول های بنیادین برداریم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج − 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن