اقتصادیستون اصلی

انتقال املاک ودارایی های فرشتگان به کاسپین در روزهای آینده

کد خبر : 8440
 رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کاسپین، از طی مراحل انتقال تعاونی اعتبار ” دامداران و کشاورزان کرمانشاه ” به موسسه کاسپین خبر داد و گفت: طی چند روز آینده با اتمام ارزیابی املاک فرشتگان، املاک ودارایی های این تعاونی نیز به کاسپین منتقل می شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان، فرید ضیاءالملکی در گفت وگو با اخبار بانک درباره تحولات تازه در موسسه کاسپین اظهار کرد: طی هفته جاری کار انتقال تعاونی اعتبار ” دامداران و کشاورزان کرمانشاه ” که جزو هشت تعاونی تجمیعی در کاسپین بود، به موسسه اعتباری کاسپین انجام شد و این مهم به اتمام رسید.
وی درباره انتقال املاک و دارایی های  تعاونی فرشتگان به کاسپین نیز گفت:  هم اکنون بررسی و ارزیابی املاک این تعاونی اعتبار با سرعت در حال انجام است و طی روزهای آینده، املاک و دارایی های این تعاونی اعتبار نیز به کاسپین منتقل خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کاسپین با بیان این که تعاونی الزهرا و بدرتوس نیز به موسسه کاسپین منتقل شده اند، گفت: کار انتقال تعاونی های دیگر شامل «حسنات اصفهان»، «پیوند»، «امید جلین گرگان» و «عام کشاورزان مازندران» طی ماههای آینده نهایی خواهد شد.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن