اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک و گواهی شده تا سه‌شنبه تمدید شد

کد خبر : 8350

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری گفت: اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده و گیاهی دارویی تا روز سه‌شنبه تمدید شد.
به گزارش صبح مشهد، احمد محبی،  عنوان کرد: با توجه به استقبال شهروندان از اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده و گیاهان دارویی شرق کشور که نشان از توجه به سلامت خانواده و سبد غذایی خانوار است، این نمایشگاه تا روز سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه تمدید شد.
محبی با بیان اینکه بیش از ۳۰ تولید کننده محصولات ارگانیک و گواهی شده خراسان رضوی در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند، افزود: سلامت محصولات غذایی از بحث‌های بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود و هدف ما از برگزاری این نمایشگاه در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی محصولات ارگانیک و گواهی شده است.
مدیرعامل سازمان بیان کرد: برای اولین بار سازمان میادین میوه و تره‌بار با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی این نمایشگاه را برگزار کرده است که یکی از اقدامات بسیار خوب جهت ترویج فرهنگ استفاده از محصولات ارگانیک و گواهی شده است.
وی خاطر نشان کرد: ارائه مواد غذایی، میوه و تره‌بار ارگانیک و گواهی شده در فروشگاه‌های شهرما از اهدافی است که سازمان میوه و تره‌بار شهرداری مشهد دنبال می‌کند.
محبی با اشاره به این که این نمایشگاه از ساعت ۹ تا ۲۱ برپا می‌شود، گفت: با توجه به استقبال شهروندان، این نمایشگاه تا پایان روز سه‌شنبه ۲۳ آذر ماه در محل بوستان ملت دایر است و شهروندان می‌توانند جهت بازدید و خرید محصولات ارگانیک و گواهی شده به نمایشگاه مراجعه کنند

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده + یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن