اجتماعیاستانیاسلاید شوستون اصلیپربازدیدترین ها

برخورد زنجیره‌ای خودروها در مشهد، بانوی جوان به همراه سه کودک و نوزاد به شدت مصدوم شدند

کد خبر : 8311

بارندگی مشهد و غفلت رانندگان دوباره در صدمتری مشهد حادثه آفرید.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵ ، علی یکه روز چهارشنبه در تشریح جزییات این حادثه اظهار کرد: طی تماس با سامانه ۱۲۵ و اطلاع‌رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی مشهد ساعت ۴ و ۲۴ دقیقه صبح امروز گروه پیشگیری از حریق و نجات ایستگاه های شماره ۴۳و ۳۳ را به همراه سه دستگاه خودروی امداد و نجات به صد متری، زیر پل شهید فهمیده اعزام کرد.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: در این حادثه ابتدا دو دستگاه پراید به علت نامعلومی با یکدیگر برخورد می‌کنند که در پی آن یک دستگاه خودرو کامیونت حامل بار میوه و تره بار به شدت با یکی از پراید ها که در برخورد با جدول متوقف شده بود ، تصادف کرد و در اثر شدت این برخورد خودرو پراید مابین جدول و کامیونت کاملاً مچاله شد و چهار سرنشین این وسیله نقلیه که شامل یک بانوی جوان و دو کودک ۳و ۱۰ساله و یک نوزاد دو ماهه بودند، بشدت مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه در ادامه هفت دستگاه خودرو سبک و سنگین دیگر از جمله ۲خودروی پراید و پژو ۴۰۵ و ۵ دستگاه کامیونت و اتوبوس بخش خصوصی با یکدیگر برخورد کردند، خاطرنشان کرد: در اثر این برخوردها رانندگان دو دستگاه کامیونت دچار جراحت شدند که به همراه دیگر مصدومین این حادثه و جسم بی جان کودک سه ساله نیز به امید بازگشت وی به زندگی با عملیات سی پی آر به بیمارستان منتقل شدند.

یکه با ابراز تاسف از خبر تایید مرگ این کودک توسط مدیر روابط عمومی اورژانش مشهد، افزود: نجاتگران آتش‌نشانی به سرعت با قطع جریان برق خودروها و نصب علائم هشداردهنده در جاده، محل حادثه را ایمن‌سازی و از وقوع حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت از خودروها اقدام کردند و مصدومان حادثه را نیز تحویل عوامل اورژانس دادند.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد، همچنین از برخورد زنجیره‌ای چندین دستگاه خودروی دیگر در لاین مخالف این حادثه خبر داد و افزود: متاسفانه به دلیل توقف های بی جای برخی از خودروها برای تماشا این حادثه رقم خورد. که علاوه بر ایجاد ترافیک در محل و بسته شدن راه برای تیم های امدادی، موجب بروز خسارات مالی شد.

این مقام مسئول در پایان افزود: نجاتگران آتش‌نشانی پس از انتقال خودروها به حاشیه امن صد متری و تحویل محل حادثه به عوامل راهور با عادی شدن عبور و مرور به ماموریت خود پایان دادند.

گفتنی است هفتم مرداد ماه سال جاری نیز بدنبال بارش باران و لغزندگی خیابان ها ۱۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین در صد متری با یکدیگر برخورد کردند، که یک کشته و دو مصدوم از آن حادثه بر جای ماند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن