اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

فراخوان ملی طراحی حجمی تابلوهای عکس و سنگ مزار شهدا

کد خبر : 8209

سازمان فردوس های شهرداری مشهد مقدس فراخون ملی طراحی حجمی تابلوهای عکس و سنگ مزار شهدا جهت استفاده در گلزار شهدای بهشت رضا علیه السلام را برگزار می نماید.

به گزارش صبح مشهد  به نقل از روابط عمومی سازمان فردوس های شهرداری مشهد در ادامه ارج نهادن به مقام شامخ شهیدان این گنجینه های ارزشمند انقلاب اسلامی ، سازمان فردوس های شهرداری مشهد مقدس فراخون ملی طراحی حجمی تابلوهای عکس و سنگ مزار شهدا جهت استفاده در گلزار شهدای بهشت رضا علیه السلام را برگزار می نماید.
لذا از تمامی هنرمندان ، دانشجویان و طراحان دعوت بعمل می آید تا در این فراخوان معنوی شرکت نمایند.
حسن کریم دادی مدیر عامل سازمان فردوس ها از برگزاری این مسابقه طراحی خبر داد و گفت : سلام بر آنهایی که از نفس افتادند تا ما از نفس نیفتیم ، قامت راست کردند تا ما قامت خم نکنیم ، به خاک افتادند تا ما به خاک نیفتیم سلام بر آنهایی که رفتند تا بمانند و نماندند تا بمیرند. سلام بر شهدا (( من شهادت در راه حق و اهداف الهی را افتخار جاودانی می دانم.
کریم دادی افزود : به منظور خوانایی و بهسازی مزار شهدای گرانقدر در بهشت رضا ( ع ) سازمان فردوس های شهرداری مشهد مقدس مسابقه طراحی محل نصب تصاویر و سنگ مزارهای شهدای عزیز را برنامه ریزی کرده است.
و هدف از برگزاری این مسابقه را جمع آوری طرح های متفاوت ، ایده های منحصر به فرد و به اجرا گذاشتن طرح های منتخب از سوی هیئت داوران عنوان کرد.
کریم دادی در پایان اشاره کرد : پرداختن به رفع نیازهای خانواده های محترم شهدا به عنوان رکن یک جامعه مدنی از دغدغه های اصلی مدیران و برنامه ریزان شهری است که امیدواریم بتوانیم این نیازها را برآورده کنیم.
علاقمندان به شرکت در این مسابقه برای دریافت اطلاعات پایه و نقشه های لازم به سایت سازمان فردوس ها شهرداری مشهد به آدرس www. mcm.mashhad.ir مراجعه فرمایند و یا با شماره تلفن ۰۵۱۳۶۲۳۷۳۸۱ روابط عمومی سازمان فردوس ها تماس حاصل نمایند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن