اسلاید شوستون اصلیپایتخت فرهنگ اسلامیپایتخت معنوی

دیمه کار مستندات ارائه کند!

کد خبر : 7830

جمعی از مردم ولایت مدار و شهید پرور مشهد در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر مشهد که نسخه ای از آن در اختیار تحریریه صبح مشهد قرار گرفت از کمال سروی ها خواستند نسبت به ایراد برخی اتهامات به یکی از اعضای شورا واکنش جدی و مسئولانه تری اتخاذ نماید. در بخشی از این نامه آمده است:
ریاست محترم شورای اسلامی شهر مشهد مقدس
جناب آقای دکتر کمال سرویها
سلام علیکم
همانطور که مستحضرید شورای شهر از مظاهر مردم سالاری دینی است و مردم هر شهر با انتخاب افراد مورد اعتماد خود ، تصمیم گیری در امور شهرشان را به ایشان واگذار می کنند.
مشهد الرضا علیه السلام به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی همواره کانون رشد و اعتلای افراد خدوم و انقلابی است و با توجه به جایگاه ویژه این شهر در تحقق اهداف گفتمان انقلاب اسلامی انتظار مردم مومن و انقلابی شهر از شما عزیزان ارائه تصویری شایسته از شهر مشهد مقدس در قاب شورای اسلامی شهر می باشد.
بر اساس قواعد مردم سالاری دینی ، مردم پس از انتخاب نمایندگان خویش آنها را به حال خود رها نکرده و ضمن نظارت بر عملکرد ایشان در زمان مقتضی از منتخب خویش می بایست حمایت شایسته را به عمل آورند ، چرا که رای به نماینده را میثاقی مشترک برای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی در جغرافیای شهرمان می دانیم.
متاسفانه چندی است از سوی برخی از اعضا شورای شهر شاهد سخن پراکنی های ناشایست ، اتخاذ مواضع نسنجیده و مغرضانه هستیم که دلیل اصلی آن را پوشاندن کم کاری های فردی و برخی مسائل دیگر می دانیم.
لذا تاکید می کنیم این اقدامات را در شان شورای اسلامی شهر امام رضا علیه السلام نمی دانیم و مراتب را تا اصلاح وضع موجود مجدانه پیگیری خواهیم نمود.
با کمال تاسف در جلسه صحن علنی مورخه ۱۴/۸/۹۵ در پیشگاه مردم و اصحاب رسانه شاهد ایراد اتهاماتی از سوی یکی از اعضا شورا (آقای دیمه کار) خطاب به دیگر عضو شورای شهر آقای خلیل موحدی بودیم . در محضر افکار عمومی آقای دیمه کار مدعی شدند آقای خلیل موحدی از رانت ویژه برای فروش ملک پدری خود واقع در محدوده حرم مطهر استفاده کرده اند و ایشان را متهم به اتخاذ مواضع دوگانه نسبت به امور مردم شهر کردند.
لذا بر اساس قاعده نظارت بر نماینده ، نسبت به بررسی اتهامات مطروحه اقدام نمودیم که در اولین گام ها متوجه شدیم این موضوع حدود یک سال قبل در هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر مطرح شده و از اساس وجود هرگونه رانت و اقدام ویژه آقای خلیل موحدی در خرید و فروش ملک مذکور از سوی اعضا هیئت رئیسه مردود اعلام شده است.
لذا با توجه به اینکه نماینده مردم دارای وجاهت و حیثیتی است که از سوی رای دهندگان به امانت به او سپرده شده است ما امضا کنندگان ، توهین و تهمت بی پایه و اساس به نماینده شورای شهر را توهین و تهمت به همه مردم شهر می دانیم .
بر اساس مطالب فوق ، انتظار عاجل و فوری امضا کنندگان این نامه ارائه مستندات کافی به هیئت رئیسه شورای شهر و افکار عمومی از سوی آقای دیمه کار ظرف مدت دو روز از تاریخ وصول این نامه است و در غیر اینصورت اولا بایستی هیئت رئیسه شورا ی اسلامی شهر به جهت جلوگیری از عادی شدن چنین رفتارهایی نسبت به این مسئله ورود مسئولانه داشته ، و ثانیا از آقای خلیل موحدی می خواهیم به نمایندگی از امضا کنندگان این نامه نسبت به اقدام حقوقی و اعاده حیثیت اقدام نمایند.
در نهایت از حضرت عالی خواهشمندیم جهت تنویر افکار عمومی و مشخص شدن خادم و دلسوز واقعی برای مردم شهرمان ، نسبت به انتشار گزارش عملکرد این دو عضو شورای شهر بر اساس ساعات حضور و غیاب شامل صحن علنی ، غیر علنی ، کمیسیون تخصصی،کمیته های نظارتی،هیئت مدیره سازمان ها و ساعات دیدار مردمی اقدام نمائید تا بر اساس شاخصی حقیقی و نه صرفا ژست های رسانه ای سره از ناسره مشخص شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن