اجتماعیستون اصلی

طرحی برای اراضی پادگان ارتش

کد خبر : 7706
شورای اسلامی شهر مشهد در یکصد و چهل و چهارمین جلسه علنی شرح وظایف کمیسیون ویژه ایثارگران، طرح موضعی پادگان لشکر ۷۷، لایحه فروش محصولات فرهنگی در پایگاه راهنمای زائر وتوزیع نقشه رایگان و همچنین بسته حمایتی برای تامین مسکن کارکنان شهرداری را تصویب کرد. علاوه بر این به استفساردرباره مصوبه مشارکت مالی ۹۶۰ میلیون تومانی شهرداری با سازمان تبلیغات برای فعالیت های فرهنگی مساجد حاشیه شهرو مناطق کم برخوردار نیز پاسخ داده شد و مصوب شد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از خراسان رضوی ابتدا«سیدجلال فیاضی» عضو شورا نطق پیش از دستور خود را قرائت کرد. بعد از نطق فیاضی اولین دستور کار بررسی نظریه کمیسیون های برنامه وبودجه و فرهنگی درباره استفسار مصوبه شورا در زمینه فعالیت های فرهنگی حاشیه شهربود که سهیلی رئیس کمیسیون برنامه وبودجه دراین باره گفت: مبلغ کل ۱٫۲ میلیارد تومان بوده که با کاهش و احتساب ۲۰ درصد به ۹۶۰ میلیون تومان رسیده است و سهم مشارکت شهرداری ۹۶۰ میلیون تومان است. در نظریه کمیسیون که به تصویب رسید، آمده است: مبلغ ۹۶۰ میلیون تومان قید شده در مصوبه فوق پس از کسر ۲۰ درصد سهم سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مبلغ ۱٫۲ میلیارد تومان است. همچنین در بند دیگر این نظریه آمده است: مبلغ فوق با توجه به تحقق برنامه ها برای سال ۹۵ تصویب شده و پرداخت ۹۶۰ میلیون تومان در طول سال متناسب با تحقق برنامه بلامانع است.صاحبی عضو شورا در این زمینه گفت: مردم مناطق کم برخوردار توان تامین هزینه های حضور روحانیون مساجد را ندارند و هدف طرح این بود که کار های فرهنگی ویژه ای انجام شود و با استقرار روحانی هم سه وعده نماز خوانده شود و هم در مدارس منطقه روحانی فعال باشد، معتقدم که برای تقویت مسائل فرهنگی باید بیش از این هم هزینه کنیم.جنگی مدیر مشارکت های معاونت فرهنگی شهرداری گفت: این روحانیون طی دو سال گذشته هم مستقر بوده اند و فعالیت ها انجام می شده است. تفاهم نامه براساس ۹۶۰ میلیون تومان کمک شهرداری و ۲۰ درصد از ۱٫۲ میلیارد تومان کل هزینه است.سهیلی گفت: در مصوبه بر سهم ۹۶۰ میلیون تومانی شهرداری تصریح شده است.در ادامه ابتدا کلیات نظریه کمیسیون با ۱۵ رای موافق و بدون مخالف تصویب شد و سپس جزئیات به تصویب رسید.
شرح وظایف کمیسیون ایثارگران
دومین دستور کار، شرح وظایف کمیسیون ویژه ایثارگران بود که فاطمی رئیس کمیسیون فرهنگی نظریه این کمیسیون را قرائت کرد، در نظریه کمیسیون فرهنگی در شرح وظایف کمیسیون ویژه ایثارگران آمده است:بررسی طرح ها و لوایح به منظور ارائه تسهیلات به ایثارگران و خانواده آن ها و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت، نظارت براجرایی شدن قوانین و مقررات و مصوبات موجود در حوزه ایثارگری (عموم ایثارگران وایثارگران شاغل در شهرداری)،تدوین شاخص ها و سیاست های ویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در برنامه عملیاتی میان مدت و بلند مدت ، فراهم کردن بستر مناسب و موثربرای تعامل با سازمان ها، نهادها، ارگان ها و تشکل های فعال در حوزه ایثارگری، بررسی و شناخت نقاط قوت و ضعف عملکرد شهرداری در این حوزه به منظور تقویت و تشویق عوامل موثردر آن وبررسی بودجه سالانه مرتبط با حوزه ایثارگران.سپس کلیات نظریه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی با ۲۲ رای موافق از ۲۲ رای حاضر به تصویب رسید و پس از طرح پیشنهاد های اصلاحی و اظهار نظر موافقان و مخالفان جزئیات نیز به تصویب رسید.موحدی عضوشورا در زمان طرح نظریه گفت: والدین شهدا جزو میراث دفاع مقدس هستند و باید وسایل و خانه های شهدا به میراث فرهنگی تبدیل شود. خانه های شهدا تخریب می شود و خانه شهید چراغچی در بافت اطراف حرم تخریب شده است.اخلاقی امیری دیگر عضو شورا با بیان این که حفظ میراث فرهنگی کار اجرایی است، گفت: اکنون در بودجه معاونت فرهنگی ۱۰۰ میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته است که می توانند برای حفظ و خرید خانه های شهدا اقدام کنند.
تصویب فروش محصولات فرهنگی به زائران
در ادامه نظریه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی درباره لایحه شهرداری در زمینه فروش نقشه و محصولات فرهنگی درپایگاه های راهنمای زائر و مبادی ورودی شهر مشهد دردستور کار قرار گرفت.دیمه کاردر مخالفت گفت: سال ها نقشه رایگان به مردم اهدا شده است و اکنون که در آستانه مشهد ۲۰۱۷ هستیم، این مبالغ اندک از مردم و زائران دریافت نشود. ما در کشور های دیگر هزینه می کنیم اما برای معرفی شهرمشهد می خواهیم از زائران پول نقشه دریافت کنیم.نخعی راد نیز گفت: اگر نقشه را استثنا کردیم و برای مابقی هزینه ای دریافت کنیم برای این است که افراد آنچه نیاز دارند می خرند و آن چه نیاز ندارند نمی خرند.وی افزود: همه مردم مشهد را می شناسند چون دفعه اول آن ها نیست که به مشهد سفر می کنند، این اسراف است.در ادامه غفوری شعرباف یادآورشد: قرار بود محصولاتی که در سال های قبل تهیه شده و آنچه را موجود است بفروشیم که نماند و اسراف نشود اما آنچه پیشنهاد کردیم نقض غرض است. یعنی علاوه برآنچه از قبل می خواستیم بفروشیم سوغات هم بیاوریم، بخش خصوصی با این همه توان نمی توانند سوغات بفروشند، ما می خواهیم بابی را باز کنیم که مشکلات زیادی را به همراه می آورد. چه ضرورتی دارد حوزه کاری جدید برای شهرداری ایجاد کنیم و خود ما نیز به دنبال نظارت باشیم.وی تاکید کرد: انتشاراتی که برای زائران است باید هدفمندباشد چه دلیلی دارد که اضافه چاپ کنیم و بعد بخواهیم بفروشیم.نخعی راد نیز گفت: وقتی فروشی شد، دیگر اضافه چاپ نمی کنیم، سی دی چقدر به شما داده اند و نگاه نکرده اید؟ زیر قیمت تمام شده باید بفروشند، ما یک نفر نیرو آن جا بیکار داریم که این محصولات را می فروشد.همچنین قناویزچی مدیر امور زائرین و گردشگری معاونت فرهنگی شهرداری مشهد دراین باره گفت: از سال ۸۶ تاکنون تغییری در شیوه راهنمایی زائرایجاد نشده است اما براساس نظرسنجی انجام شده نیاز به تغییروجود دارد.وی افزود: بر این اساس ۴۶ درصد از زائران نیازشان به اطلاع رسانی درباره اماکن گردشگری و تفریحی مشهد است و نشان می دهد نقشه نیازی حداقلی است و علاوه بر آن باید محصولاتی برای پاسخ به نیاز زائران نیز داشته باشیم؛ باید محصولات فاخرتری تولید کنیم که ۳ تا ۵ هزار تومان هزینه دارد.وی تصریح کرد: براساس نظرسنجی اولویت ۶۴ درصد افراد برای اطلاع رسانی و راهنمایی از طریق موبایل بوده البته مابقی بالای ۶۰ سال دارند و امکان استفاده از نرم افزار موبایل وحتی چاپی را ندارند.در ادامه کلیات پیشنهادی مورد تایید اعضای شورا در جلسه هماهنگی، با ۱۳ رای موافق و ۹ رای مخالف به تصویب رسید. براساس این مصوبه به شهرداری مشهد اجازه داده می شود نسبت به فروش محصولات فرهنگی مورد تایید خود در پایگاه های راهنمای زائر و مبادی ورودی شهر مشهد اقدام نماید. در تبصره این مصوبه نیز آمده است: مقرر شد نقشه شهر مشهد و یک هدیه برای کودکان زائر به صورت رایگان ارائه شود.همچنین عامری فرد پیشنهاد داد شهرداری در نرم افزارموبایلی نیاز های اطلاعاتی مشهد از جمله نقشه موبایلی مشهد را تهیه کند که این پیشنهاد رای نیاورد.فیاضی در تذکری گفت: شورا خیلی در این مسائل ریز می شود، کار به این جا رسیده که ما هم سوغاتی بفروشیم، مبارک باشد. این موارد در حوزه اجرایی وجود داشته و دارد و مسائل ریز اجرایی است و از این نرم افزار ها هم شهرداری و دیگران تهیه کرده و دارند.
تذکر برای عدم حضور شهردار
دیمه کارعضو شورا برای عدم حضور شهردار تذکر داد که سرویها رئیس شورا گفت: این تذکر را آقای فیاضی هم مطرح کردند. چشم این را هم پیگیری می کنیم.
صدورپروانه رایگان برای تکایا،
 حسینیه ها و زائرسرا های ارزان قیمت مشروط به وقف رسمی
در ادامه نظریه کمیسیون ها در زمینه الحاق یک تبصره به مصوبه ایجاد تسهیلات احداث اقامتگاه ارزان قیمت برای زائران در دستور کار قرار گرفت و الحاق دو تبصره به مصوبه مورخه ۱۷/۲/۹۱ تصویب شد. براساس تبصره های الحاقی پیشنهادی مصوب شد: صدورپروانه رایگان برای تکایا، حسینیه ها و زائرسرا های ارزان قیمت مشروط به وقف رسمی با ارائه گواهی وقف از سوی اوقاف و تعهد به وقف اعیان آن ها، قبل از صدور پروانه می باشد و صدور پایان کارمنوط به وقف اعیان خواهد بود.هم چنین براساس دیگر تبصره الحاقی مصوب، حسینیه ها وتکایای زائرپذیر و زائرسرا های ارزان قیمت می بایست زیر نظر بنیاد زائرامام رضا(ع) و با رعایت الزامات آن انجام وظیفه نمایند.
۵۰ حسینیه زائر پذیر در حال ساخت و بهره برداری هستند
عابدی مدیرعامل بنیاد مرکزی زائر امام رضا(ع) گفت: مشوق هایی شامل زمین و پروانه رایگان به زائرسرا های استانی داده می شود و دسته دیگرحسینیه های زائر پذیرند که فقط پروانه رایگان می گیرند.وی افزود: قبل از انتقال سند باید عرصه و اعیان را وقف کنند اما در بحث حسینیه ها تعهد محضری می گرفتیم که تاکنون حدود ۵۰ حسینیه در حال ساخت و بهره برداری هستند، تاکنون تعهد می دادند که تغییر کاربری ندهند و واگذار نکنند و براساس قیمت های مصوب شورا خدمات ارائه کنند واگردر آینده تغییر کاربری بدهند موظفند به قیمت روز شهرداری پول پروانه و ۲۰ درصد جریمه وجه التزام را پرداخت کنند.موحدی عضو شورا گفت: آمار بدهند که این حسینیه ها و تکایا بر فضای کسب و کار چه اثری می گذارد؟ چون این افرادی که در این فضا ها اسکان پیدا می کنند افرادی نیستند که به هتل های پنج ستاره می روند. پس از آن ابتدا کلیات و سپس ماده واحده و تبصره ها رای گیری و تصویب شد.
طرح موضعی پادگان لشکر ۷۷
در ادامه نظریه کمیسیون ها درباره لایحه شهرداری در زمینه طرح موضعی پادگان لشکر ۷۷ ثامن الائمه(ع) در دستور کار قرار گرفت و خاکپوررئیس کمیسیون فنی و عمران شورا گفت: پس از این که طرحی تفصیلی در سال ۹۵ تهیه شد این طرح موضعی با طرح جامع و تفصیلی مغایرت هایی داشت یعنی در طرح اولیه برخی سرانه ها متناسب با طرح جامع نبود و مقرر شد منطبق بر طرح جامع باشد که اصلاح و بازنگری شد و سرانه ها وضعیت بهتری پیدا کرد. سرانه آموزشی ۲٫۱۸ به ۲٫۵۴و فرهنگی از ۱۷ صدم متر مربع به ۳۸ صدم متر مربع افزایش یافت.در ادامه نخعی راد به نمایندگی از کمیسیون تلفیق گفت: مشاوراین طرح ۱۷ هزارسکونت را در محدوده طرح پیش بینی کرده است و سرانه های تجاری نیز از حدود۳ به ۸ رسیده است که بیش از ۲٫۵ برابرسرانه تجاری طرح جامع است. در کمیسیون هم مخالفتی نشد و رای گیری هم نشد. بقیه سرانه ها خوب است. فقط یک دغدغه این است که جمعیت ۱۷ هزار نفر در نظر گرفته شده که باید ۲۰ هزار نفر باشند.وی با بیان این که به هر حال ارتش با این وضعیت موافقت کرده، تصریح کرد: البته باید این طرح در کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهر سازی و معماری نیز تصویب شود.حسین نژاد معاون شهر سازی و معماری شهرداری نیز گفت: ضرورتی که شورای شهر و شهرداری برای بازگشایی معابر داشتند اقتضا می کرد سرعت عمل بیشتری داشته باشیم، سرانه های جمعیتی که قبلا مطالعه شده است به نسبت پهنه بزرگ در نظر گرفته شده است، این طرح و بخش شمالی پادگان با یکدیگر به شورای عالی شهر سازی می رود.دیمه کار در تذکری گفت: شهر را کل می بینیم و این جزئی از کل است، مشاور منتخب ارتش برای این جا نقشه طراحی کرده است و وقتی مشاور طرح های تفصیلی را می بیند، این بخش را جدا می کند، باید متناسب با طرح های بالا دستی باشد.حسین نژاد نیز گفت: در کمیسیون ماده ۵ شبکه معابر اصلی آن تایید شده است و در بحث های جمعیت و سرانه ها تاکیداتی داشته اند که مشاور سرانه ها را بررسی کرده و اقتباس داده است. در ادامه کلیات با ۱۵ رای موافق و یک مخالف تصویب شد وماده واحده لایحه دردستور کار قرار گرفت. دیمه کار در مخالفت گفت: در نقطه ای بکر داریم طراحی می کنیم، زمینی بکر در جنوب شهر مشهد تعیین تکلیف می شود که با تبعیض همراه است، بعضی افراد در خط مقدم ایثار و شهادت بوده اند. در مجموعه های سپاد و الهیه بیش از ۱۰ هزار ایثارگرعضوهستند که هیچ کمکی به آن ها نشده و با وجود قوانین سختگیرانه از حاشیه نشینی جلوگیری کرده اند. میدان امام حسین تا میدان شهید فهمیده را خود شرکت سپاد درست کرده و امتیازی هم به آن ها نداده ایم.وی با بیان این که نقشه های مشاورپادگان با نقشه های مشاور طرح تفصیلی منطبق نیست گفت: این همه منافع را به یک قشر خاص می دهیم.ذاکر الحسینی به عنوان موافق گفت: انتقال پادگان ها برای توسعه شهراست که در برنامه های توسعه تا برنامه پنجم آمده است. برابر قانون منابع انتقال پادگان از محل فروش این زمین ها باید تامین شود، طرف هم قشر خاص نیست بلکه طرف مقابل دولت است که باید برابر قانون پادگان ها را منتقل کند، اگر انتقال پادگان مشهد تاکنون انجام نشده به این دلیل است که توجیه نداشته چون زمین آستانه ای است.وی افزود: زمین پادگان ۲۸۸ هکتار است که تمام ضوابط در مورد آن رعایت شده است. انتقال کارخانه ها و پادگان ها از داخل شهر ها آرزو بوده است که این آرزو برآورده می شود.قدیری طرقی در مخالفت گفت: مشاور به درخواست خود مالک برنامه ریزی کرده و ما نباید دل خوش کنیم به این که کمیسیون ماده ۵ فیلتر می کند. ما خیلی امتیاز داده ایم آن هم آن چه بیش از ضوابط بوده است. با توجه به این که مشاور را طرف مقابل تعیین کرده است از دستور کار خارج شود.سرویها در موافقت گفت: درجلسات که شرکت می کنیم، طرح تفصیلی می تواند برنامه و نقشه راه باشد اما در همان قانون آمده است که در شورا تصویب شود و به کمیسیون ماده ۵ و شورای عالی شهر سازی برود که فرادستی هستند و مسائل استان و کشور را در نظر می گیرند.اخلاقی امیری در مخالفت گفت: یک نوبت توافق شده است، ارتش و شهرداری هم امضا کرده اند و در کمیسیون ماده ۵ مصوب شده است، زمین نیز در اختیارشان قرار گرفته و بخشی از فرآیند انتقال انجام شده است اما ارتش مشاوری را گرفته و سرانه ها تغییر کرده اند.وی افزود: ۲ معبرقرار است از سال ۹۳ بازگشایی شود اما با وجود دستور فرمانده کل ارتش انجام نشده است، آستان قدس یک ریال از حق خود را نمی بخشد و تا به شهرداری می رسد که حق مردم است ۲٫۵ درصد کاربری تجاری را به ۸ درصد تبدیل می کنیم که به مردم بیچاره ظلم می کنیم.وی یادآور شد: آقایان تا دیروز شورای عالی و کمیسیون ماده ۵ را قبول نداشتیم امروز می گوییم همین طوری تصویب کنیم آن ها جبران می کنند. چرا با آوردن یک مشاور همه چیز از صفر شروع می شود. ۳ سال است که طرح عقب افتاده و با وجود این که امکانات ارتش در پادگان جدید کامل است اما تخلیه نمی کنند.خاکپورنیزدرموافقت گفت: انتقال پادگان ها به عنوان یک عملکرد پدافند غیر عامل است که هر چه زود تر باید انجام شود. اگر این طرح را بخواهیم اصلاح کنیم می گویند ۴۰ درصد را به خدمات می دهیم که اکنون ۵۰ درصد به سرانه های خدمات اختصاص یافته است.در ادامه مسکوت ماندن و خروج طرح از دستور کار پیشنهاد شد که رای نیاورد.در ادامه حسین نژاد گفت: این شبهه ایجاد شده که چون مشاورمنتخب ارتش است حقی از شهر ضایع شده است. برابر قانون باید مالک مشاور را انتخاب و نقشه ها را تهیه کند. در ادامه ابتدا ماده واحده و سپس تبصره آن به تصویب رسید.هم چنین جلسه علنی روز گذشته شورا به ریاست سهیلی نایب رئیس شورا بعد از نماز ظهر و عصر ادامه یافت و نظریه کمیسیون برنامه وبودجه و اموراداری در خصوص لایحه ای در زمینه جذب حداکثری سهم شهرداری از منابع درآمدی حاصل از قانون مالیات بر ارزش افزوده در دستور کار قرار گرفت.نخعی راد نظریه کمیسیون برنامه وبودجه که در جلسه هماهنگی شورا بررسی شده بود را قرائت کرد و گفت: برخی از عوارض شهرداری در قالب قانون مالیات بر ارزش افزوده حذف و مقرر شد دارایی به شهرداری پرداخت کند اما اداره کل دارایی گزارش مشخصی از سهم شهرداری مشهد ارائه نمی کند و شهرداری نیز لایحه ای آورده است که اداره کل امور مالیاتی گزارشی از وصول عوارض را ارائه کند.آذری معاون اداری و مالی نیز گفت: ۱۷ کد درآمدی حذف شد و اکنون طبق قانون تاکید بر اجرای قانون است و اداره کل مالیاتی موظف است که اطلاعات را در اختیار ما قرار دهد و در موعد مقرر نیزدرآمد حاصل را به حساب ما واریزکند، اگر چه به ارقام واریزی دسترسی داریم اما در این که درست محاسبه می شود ابهام وجود دارد.وی یادآورشد: تعامل و همکاری بین شهرداری و اداره کل مالیاتی وجود دارد و در شهریورماه با بسته تبلیغاتی سهم وصولی هم ۴ برابر شد. کلیات نظریه با ۱۵ رای از ۱۸ رای حاضر تصویب شد و جزئیات نظریه به تصویب رسید.
بسته حمایتی تامین مسکن پرسنل شهرداری
در ادامه لایحه شهرداری در زمینه بسته حمایتی تامین مسکن کارکنان شهرداری، سازمان ها و شرکت های وابسته در دستور کار قرار گرفت.قدیری طرقی در موافقت با لایحه گفت: اگر حمایت نباشد کارمندان و کارگران شهرداری صاحب خانه نخواهند شد، شهرداری در بخش های مختلف می بخشد و هبه می کند و به مستمندان کمک می کند آیا در داخل خانه خودمان جا ندارد که دست این افراد را بگیریم؟ در ادامه کلیات با ۱۷رای موافق از ۱۷ رای حاضر به تصویب رسید.همچنین نخعی راد نظریه کمیسیون برنامه وبودجه را قرائت کرد.در ماده واحده که با ۱۶ رای از ۱۷ رای حاضرمصوب شد آمده است: به شهرداری مشهد اجازه داده می شود به منظور تامین مسکن کارکنان شاغل در شهرداری، سازمان ها و شرکت های وابسته (رسمی، پیمانی، قرارداد معین) در قالب بسته حمایتی با لحاظ موارد مصوب اقدام نماید.پس از این با خروج ۲ عضو شورا جلسه برای دقایقی رسمیت نداشت. البته آذری معاون شهردار در این فاصله گفت: شهرداری تاکنون اقدام مهمی در جهت معیشت و مسکن پرسنل انجام نداده است اگر چه تعاونی ها هم تشکیل شده است، شهرداری ۹۵۰۰ پرسنل دارد که ۲۷۰۰ نفر آن ها فاقد مسکن هستند.در ادامه با رسمیت یافتن جلسه، واگذاری زمین متعلق به شهرداری با کاربری مسکونی با قیمت کارشناسی روز و بازپرداخت ۵ ساله و حداکثرتا مبلغ ۳۰ میلیون تومان در دستور کار قرار گرفت که با مخالفت اعضای شورا بازپرداخت ۷ ساله و مبلغ ۵۰ میلیون تومان به تصویب رسید.هم چنین در تبصره های مصوب این بند آمده است: بازپرداخت اقساط خرید زمین به عهده خریدار بوده و نامبرده موظف به پرداخت به موقع بدهی خود به شهرداری می باشد. همچنین زمین های واگذار شده برای احداث واحد های مسکونی می بایست در اختیار شرکت های تعاونی مسکن کارکنان شهرداری باشد.در دیگر بند های مصوب آمده است: واحد های مسکونی ساخته شده در قالب بسته حمایتی مطابق ضوابط مصوب( یک نوبت و حداکثر تا ۱۲۰ متر مربع ) از پرداخت هر گونه عوارض صدور پروانه معاف می باشند.هم چنین شهرداری می تواند نسبت به واگذاری واحد های مسکونی احداث شده سهم شهرداری درپروژه های مشارکتی به کارکنان واجد شرایط در اقساط ۷ ساله تا سقف ۵۰ میلیون تومان با کسر از حقوق ماهانه اقدام نماید.در تبصره های مصوب نیز آمده است: پرسنل تامین نیرو مشروط به ۵ سال ارائه سابقه کارو تضمین های معتبر مشمول این بسته حمایتی می گردند و شهرداری موظف است آئین نامه نحوه واگذاری را ظرف مدت ۲ ماه تهیه و به شورا برای تصویب ارائه کند. همچنین عامری فرد عضو شورا بعد از نطق فیاضی در جمع تعدادی از خبرنگاران به نطق وی پاسخ داد . به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورا وی گفت: ایشان با برخی از اظهارات خود مصوبات شورای شهر را زیر سوال بردند در حالی که برای برخی از این مصوبات اعضای شورای شهر ساعت ها به هم اندیشی نشسته اند و کار کارشناسی انجام داده اند بنابراین این گونه نقد های غیر عادلانه نشان می دهد که ایشان روحیه شورا پذیری ندارند باید صراحتا گفت که مشکل ایشان با شهردار یک مشکل کاملا ریشه ای است.عضو شورای اسلامی شهر مشهد افزود: در اولین جلسه اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار مشهد و قبل از زمانی که ما برای شهردار شدن آقای مرتضوی به نتیجه برسیم آقای فیاضی به شهردار گفتند شما بهتر است به شهر مشهد نیایید زیرا مردم مشهد شما را نمی پذیرند، زاویه ای که ایشان با شهردار داشته از روز اول بوده است و همچنان نیز ادامه دارد.هم چنین حسین نژاد معاون شهردار در حاشیه جلسه در جمع خبرنگاران گفت: سرانه های خدماتی احصا شده است و در طرح پادگان ارتش این سرانه ها پایین تر از طرح جامع نخواهد بود.
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن