اجتماعیستون اصلی

۱۱۰۰دستگاه دکل مخابراتی در سطح شهر توسط شهرداری ساماندهی می شوند

کد خبر : 7393

سرپرست مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر امور اقتصادی شهرداری مشهد بیان کرد: همکاری سازمان فاوا و معاونت اقتصادی شهرداری در ساماندهی ۱۱۰۰ دستگاه دکل مخابراتی، ۸۲۰ میلیارد ریال از هزینه های شهر می کاهد.به گزارش صبح مشهد، محمود عبدالله زاده در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: سازمان فاوا جهت سازماندهی ۱۱۰۰ دستگاه دکل مخابراتی موجود در سطح شهر، پیشنهاد خود را مبنی بر جمع آوری دکل های مذکور و نصب تنها ۳۱۴ دکل با قابلیتی چند برابر و با استفاده از توان و سرمایه های بخش خصوصی، به معاونت اقتصادی شهرداری ارائه نمود.

وی افزود: پس از دریافت پیشنهاد سازمان فاوا، معاونت اقتصادی بلافاصله اقدام به آنالیز اقتصادی و تحلیل مباحث مالی طرح کرد که حاصل آن توافق با سرمایه گذار بخش خصوصی جهت احداث و بهره برداری پروژه به شورای اسلامی شهر جهت تصویب به صحن علنی، ارسال شد.

سرپرست مدیریت برنامه ریزی و نظارت بر امور اقتصادی شهرداری مشهد تصریح کرد: پروژه سامان دهی دکل های مخابراتی در صورت تصویب توسط سرمایه گذار بخش خصوصی و تحت نظارت شهرداری مشهد به صورت BOLT (ساخت، بهره برداری، اجاره به شهرداری، انتقال به شهرداری) در مدت زمانی ۴ ساله احداث خواهد گردید.

عبدالله زاده همچنین خاطر نشان کرد: از ویژگی های خاص این دکل ها می توان به فناوری ساخت جدیدتر، آنتن دهی مناسب تر و ظاهری شکیل و متناسب با سیما و منظر شهری اشاره نمود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو + 7 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن