اسلاید شودانش و فناوریستون اصلی

ضرورت توجه به مسائل امنیتی خاورمیانه/داعش موجب اسلام هراسی در جهان

کد خبر : 7429

مشیر عمان گفت: به عنوان یک دانشجوی ژورنالیست فکر می کنم دراین نشست باید در مورد مسائل امنیتی خاورمیانه صحبت کنیم و راهکارهایی را در مورد حل این مسئله ارائه دهیم.

 

به گزارش صبح مشهد، مشیر عمان از بنگلادش که در ترکیه زندگی می کند؛ می گوید: در رشته ژورنالیزم تحصیل می کنم و از حضورم در این اجلاس بسیار خوشحال هستم.

وی ضمن تشکر از سازمان همکاری اسلامی و شهرداری مشهد برای برگزاری این اجلاس تصریح کرد: به عنوان یک دانشجوی ژورنالیست فکر می کنم دراین نشست باید در مورد مسائل امنیتی خاورمیانه صحبت کنیم و راهکارهایی را در مورد حل این مسئله ارائه دهیم.

مشیر عمان در ادامه گفت: متاسفانه داعش به اسم اسلام کارهایی را انجام میدهد و موجب اسلام هراسی شده است؛ در حالی که ربطی به اسلام ندارد.

وی ضمن ارزوی موفقیت برای مهمانان و برگزار کننده این اجلاس عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم در بنگلادش این اجلاس را برگزار کنیم.
وی قضاوت در مورد تاثیر این اجلاس را موکول به پایان اجلاس کرد و تصریح کرد: نظر دادن در مورد تاثیر این اجلاس زود است و هنوز این اجلاس درحال برگزاری است.

گفتنی است؛ چهارمین اجلاس مدل سازمان همکاری اسلامی با میزبانی شهرداری مشهد یکم تا ۷ ابان برگزار می شود؛ در این اجلاس بیش از ۱۰۰ دانشجوی نخبه از ۴۴ ملیت در مورد مسائلی از قبیل تروریسم، فرقه‌گرایی و افراطی‌گری که امروز دنیای اسلام گرفتار آن شده، آشنا شده و به بحث و گفتگو می پردازند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن