مشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مردمی سازی رویداد پایتخت فرهنگی جهان اسلام ضروری است

کد خبر : 7165

مدیر دبیرخانه ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ افزود با حساس‌سازی طیف‌های مختلف مردمی و هماهنگی اقدامات می‌توان از ظرفیت‌های محلی حداکثر بهره را برد.

به گزارش خبرنگار ویژه مشهد ۲۰۱۷، نخستین نشست مشترک معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراستان رضوی و مدیران کمیته‌های ۴گانه رویداد مشهد ۲۰۱۷، پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار شد. در این نشست که به میزبانی استانداری برگزار شد، حسینی با اشاره به زمان محدود باقیمانده تا آغاز سال ۲۰۱۷ میلادی، از جدیت استانداری برای برگزاری جلسات هماهنگی، جذب اعتبارات و مشارکت در تسریع روند اجرایی طرح‌های مصوب شورای هماهنگی این رویداد خبر داد.
مدیر دبیرخانه ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ نیز در این نشست با ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های پیش‌بینی شده از سوی شهرداری از آمادگی این نهاد برای بهره‌بردرای از پروژه‌های زیربنایی خبرداد. میرزاییان با اشاره به تدارک همایش‌ها و سمینارهای بین‌المللی با مشارکت سازمان ملل متحد، آیسسکو و OICC، ابتکار شهرداری در میزبانی از اجلاس شهرداران جهان اسلام در اردیبهشت ماه سال آتی را خاطرنشان ساخت و خواستار اهتمام دیگر دستگاه‌ها برای مشارکت در برگزاری هرچه بهتر این رویدادها شد.
میرزاییان همچنین با اشاره به چالش‌های موجود در تمامی کمیته‌ها و ستادهای درگیر در حوزه پایتختی فرهنگی جهان اسلام، مردمی سازی و استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد را از جمله راهکارهای حل مشکلات دانست. مدیر دبیرخانه ستاد شهری مشهد ۲۰۱۷ افزود با حساس‌سازی طیف‌های مختلف مردمی و هماهنگی اقدامات می‌توان از ظرفیت‌های محلی حداکثر بهره را برد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن