ستون اصلیورزشی

زمینه حضور صنایع بزرگ خراسان رضوی در ورزش استان فراهم شود

کد خبر : 7036

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه این استان ظرفیت بالایی در ورزش دارد و ضرورت به کارگیری همه امکانات برای ارتقای ورزش در استان وجود دارد، گفت: زمینه حضور صنایع بزرگ خراسان رضوی در ورزش استان فراهم شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، علیرضا رشیدیان ظهر امروز در جلسه شورای استان اظهار داشت: خراسان رضوی ظرفیت بالایی در ورزش دارد و ضرورت به کارگیری همه امکانات برای ارتقای ورزش در استان وجود دارد.

استاندار خراسان رضوی گفت: چهار کمیته‌ ورزش‌های همگانی و بومی، محلی، ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، امور بانوان و اقتصادی و حامیان مالی مطرح شده در جلسه، کمیته‌های خوبی هستند و آنچه اهمیت دارد این است که از اماکن ورزشی به نحو مطلوب استفاده شود.

رشیدیان بیان کرد: بحث حمایت مالی از تیم‌های ورزشی و ورزش عمومی از اهدافی است که در سیاست‌های کلان تاکید شده و در ورزش قهرمانی به استعدادیابی، حمایت مالی و تقدیر از آنان باید پرداخته شود اما استعدادهای ورزشی که وجود دارند و حمایتی که از آنها باید صورت بگیرد انجام نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گفته می‌شود استان‌هایی همچون اصفهان کارخانجات بزرگ دارند، ما هم در استان شهرک‌های صنعتی داریم و این شهرک‌ها بصورت جمعی نه انفرادی توانایی تیمداری در استان را دارند و باید برای آنها امکانات تبلیغاتی و معافیت‌های مالیاتی در نظر گرفته شود تا میل به حضور داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: در حوزه بانوان که باید فضایی منطبق با ارزش‌های اسلامی داشته باشند توجه شود و اگر فضاهای ورزشی شماره شوند خلاء مدیریتی را متوجه خواهیم شد؛ شهرداری مشهد بعد از تهران بزرگترین شهرداری در کشور است و می‌تواند از یک تیم مشهدی حمایت کند.

وی بیان کرد: قهرمانانی در استان داریم که منتظر ۱۰ میلیون تومان برای حضور در مسابقات بین‌المللی است اما درگیر ادارات دولتی شده و به دلیل وجود آئین‌نامه‌ها با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در کمیته‌ها باید بخش ورزشی، دولتی، خصوصی و علمی پژوهشی کنار یکدیگر قرار بگیرند و نتیجه‌گیری خاص از این جلسه این است که با حضور جمع حاضر بتوانیم چه از لحاظ اجرایی، عملیاتی، آسیب و توانمندی یک ظرفیت را به وجود آوریم تا معضلات و مشکلات را چه در بخش دولتی، خصوصی برطرف کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن