اقتصادیستون اصلی

تحول در شیوه های ثبت ونظارت حمل ونقل کالای جاده ای

کد خبر : 6970

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی از تحول در شیوه های ثبت ونظارت حمل ونقل کالای جاده ای خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری با بیان اینکه از ۲۵ مهرماه جاری صدورحواله برای حمل همه کالاهای برون شهری اجباری شده گفت:.همچنین از ابتدای ابان ماه صحت سنجی کدپستی مبدا بارگیری و محل تخلیه بار در زمان ثبت حواله و بارنامه برخط کنترل می شودو این صحت سنجی براساس اطلاعات دریافتی از شرکت پست جمهوری اسلامی است.

وی گفت: از اول آبان ماه شرکت های نفتی سراسر کشور موظف هستندشماره یکتا ثبت شده بر روی حواله بارگیری انبارهای نفت را برای سامانه بارنامه برخط ارسال کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: شرکت های حمل ونقل کالا موظف هستند اطلاعات شماره قرارداد بیمه، نام بیمه گذار و مبلغ بیمه را از ابتدای شروع طرح برای سامانه بارنامه برخط ارسال کنند.

وی افزود: اطلاعات کدپستی مبدا بارگیری، کدپستی محل تخلیه بار، کدملی /شناسه ملی فرستنده کدملی/شناسه ملی گیرنده، مبدا و مقصد بارنامه ازابتدای آبان ماه باید با اطلاعات حواله یکسان بوده و درغیراینصورت بارنامه ثبت نمی شود.

نصری گفت: همچنین از اول اذرماه در راستای بهره گیری از تجهیزات نظارت هوشمند بر حمل ونقل کالا در صورت تردد ناوگان باری بدون بارنامه دربرخی جاده های کشور، ناوگان به صورت خودکار جریمه شده و اطلاعات به سامانه اجرائیات راهور ناجا ارسال می شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن