ستون اصلیسیاسی

زیر بار فشار نخواهیم رفت

کد خبر : 6930

استاندار خراسان رضوی درباره صحبت‌های مطرح‌شده مبنی بر دخالت برخی شخصیت‌های سیاسی در روند انتخاب فرماندار نیشابور گفت: دولت در انتخاب فرمانداران مستقل عمل می‌کند و ما زیر بار فشار نخواهیم رفت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از فارس، علیرضا رشیدیان  روز گذشته در جمع خبرنگاران در شهرستان فیروزه با اشاره به دلایل معرفی نشدن فرماندار نیشابور و مطرح‌شدن گزینه‌های رادیکال برای این پست،گفت: دولت به دنبال افراد رادیکال چه چپ و چه راست نخواهد بود و تمام کسانی که اعتدال را رعایت کنند، گزینه‌های ممکن برای این پست هستند.

 

وی ادامه داد: فرمانداری نیشابور سرپرست دارد و کارهای آن معطل نیست و مردم نیز به خاطر معرفی نشدن فرماندار ناامید نخواهند شد.

 

وی اضافه کرد:بیش از پنج گزینه برای انتخاب فرماندار جدید نیشابور در استانداری مطرح شده است و هم اکنون با توجه به تغییرات وزارت کشور در معاونت سیاسی این وزارتخانه باید کمی بیشتر صبر و تامل کنیم.
در خور ذکر است هم اکنون فرمانداری نیشابور به مدت ۴۷ روز است که به صورت سرپرستی اداره می شود.این در حالی است که گلایه های زیادی از سوی شخصیت ها و رسانه های محلی درباره معرفی نشدن فرماندار صورت گرفته است.از طرفی در این مدت و بر اساس شنیده ها، شخصیت های سیاسی نیز برای انتخاب فرماندار دخالت هایی کرده اند.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن