اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

خود را سفیر دوستی مشهد برای همه جهانیان می‌دانم

کد خبر : 6912

رییس موسسه بین‌المللی ایکاس گفت: من به شهر مشهد علاقه فراوانی دارم و خود را سفیر دوستی مشهد برای همه جهان می‌دانم.به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، فیلو پارک شب گذشته در نشست صمیمی شهردار مشهد با میهمانان همایش بین‌المللی جاده ابریشم که در مجتمع کوهسنگی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدا از شهرداری مشهد برای برگزاری همه امورات مربوط به برگزاری اجلاس جاده ابریشم و همکاری‌های گسترده تشکر و قدردانی می‌کنم.
وی افزود: من برای سومین بار به شهر مشهد سفر کردم و امام رضا(ع) را نیز زیارت کردم و می‌توان خود را مشهدی فیلو پارک بدانم و به این موضوع افتخار کنم.
پارک بیان کرد: من شهر مشهد را بسیار دوست دارم و برای من بسیار زیبا است که خود را مشهدی فیلو پارک بنامم و بسیار علاقه دارم تا خانواده من نیز به شهر مشهد سفر کنند تا زیبایی‌های این شهر را ببینند.
رییس موسسه بین‌المللی ایکاس گفت: من به شهر مشهد علاقه فراوانی دارم و خود را سفیر دوستی مشهد برای همه جهان می‌دانم.
در ادامه شی اسکندروف از اعضای ایکاس تصریح کرد: من به شهر و کشور ایران علاقه زیادی دارم بر همین اساس از شما می‌خواهم پرچم جمهوری اسلامی ایران را به عنوان هدیه به من بدهید و امیدوارم در آینده بتوانم باز به کشور ایران و شهر مشهد سفر کنم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن