دانش و فناوریستون اصلی

پیوست فرهنگی طرح بوستان طرق در حال تدوین است

کد خبر : 6708

معاون اقتصادی شهرداری مشهد گفت: پیوست فرهنگی طرح سرمایه‌گذاری در بوستان طرق در حال تدوین است.
به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، محمدرضا مزجی در جریان بازدید شهردار از تعدادی از طرح‌های شهری اظهار کرد: در این بازدید بنا شد برای بررسی بیشتر بر روند اجرایی طرح بوستان طرق، سرمایه‌گذار این طرح به شهرداری مشهد دعوت شود.
وی با اشاره به تدوین پیوست فرهنگی طرح بوستان طرق در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد عنوان کرد: منطبق شدن طرح‌های اقتصادی با موضوع فرهنگی کار ارزشمند و البته جدیدی است که تاخیرهای احتمالی در اجرا نیز شاید به این واسطه اتفاق افتد.
معاون اقتصادی شهرداری مشهد همچنین به دیگر بازدیدهای شهردار مشهد اشاره و بیان کرد: در همین راستا بر اساس تقاضای معاونت خدمات و محیط زیست شهری مبنی بر اختصاص زمینی مناسب برای انتقال بخش دیگری از مشاغل مزاحم درون شهر به خارج شهر، بازدیدی از یک قطعه زمین صورت پذیرفت.
وی با اشاره به بازدید شهردار از مجتمع تجاری عباسقلی خان یادآور شد: بررسی‌های اولیه برای استفاده بهتر از واحدهای تجاری متعلق به شهرداری مشهد انجام شد و تصمیمات لازم نیز در این خصوص در آینده‌ای نزدیک ابلاغ خواهد شد.
مزجی خاطرنشان کرد: همچنین شهردار مشهد بازدیدی از خیابان پرستار داشت که بررسی‌های لازم برای احداث پارکینگ نیز در این فضا انجام شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن