اجتماعیستون اصلی

شخصاً از هیچ‌ مدیر کانال تلگرامی شکایتی نکرده‌ام

کد خبر : 6614

شهردار مشهد مقدس گفت: بنده به شخصه تاکنون از هیچ فردی که در شبکه مجازی تلگرام مسئول یک کانال خبری است شکایتی نکرده‌ام.به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، سید صولت مرتضوی بعد از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای اسلامی مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بنده به شخصه تاکنون از هیچ فردی که در شبکه مجازی تلگرام مسئول یک کانال خبری است شکایتی نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه ممکن است شهرداری مشهد به صورت حقوقی مسائل مربوط به این حوزه را پیگیری کند، خاطرنشان کرد: البته اگر کسی افترای ناروا زده باشد، باید از وی شکایت کرد و حقوق خود را احقاق کنیم.

شهردار مشهد مقدس ادامه داد: شهرداری مشهد آمادگی پذیرفتن هر نوع نقدی را دارد اما افترازدن موضوع دیگری است که باید با آن برخورد شود و این موضوع ارتباطی با برخورد نامناسب با منتقدان ندارد.

مرتضوی با اشاره به برخی از صحبت‌های منتسب به وی در مورد عملکرد بهتر مدیریت شهری در دوره فعلی در مقایسه با سایر دوره‌ها اظهار کرد: تنها حرفی که بنده عنوان کرده‌ام این بوده که شاخص‌های سنجش مدیریت شهری در این دوره رشد چند برابری داشته‌اند و فایل صوتی سخنرانی موجود بوده که در آن از سخن گفتن در مورد برتر و بالاتر بودن خبری نیست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − هشت =

دکمه بازگشت به بالا
بستن