ستون اصلیسیاسی

متعادل‌سازی هیجانات سیاسی هدف اصلی خانه احزاب خراسان رضوی است

کد خبر : 6521

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: متعادل‌سازی هیجان‌های سیاسی و پیشگیری از برخی افراط و تفریط‌ها از جمله اهداف اصلی خانه احزاب خراسان رضوی است.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، سید جواد حسینی اظهار کرد: خانه احزاب خراسان‌رضوی فعالیت احزابی که مجوز آن‌ها در استان به صورت رسمی صادر شده باشد را برای توسعه استان همگرا کرده و بر اقدامات آنان نظارت دارد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۹ حزب اصولگرا، ۲۷ حزب اصلاح‌طلب و ۱۴ حزب اعتدالی در خراسان‌رضوی به صورت رسمی فعالیت دارند که شورای مرکزی تشکیل داده‌اند و بناست نقش مؤثری را در فرآیند توسعه استان ایفا کنند.

معاون استاندار خراسان رضوی با تأکید براینکه هدف خانه احزاب در خراسان رضوی از بین بردن اعتقادات سیاسی افراد  مختلف و جناح‌های فعال نیست، اظهار داشت: هدف اصلی که برای این مرکز در نظر گرفته شده این است که در مسائل مختلف استان مانند اقتصاد، فرهنگ، اجتماع، ارتباطات خارجی و سایر مواردی از این دست که افراد دارای منافع و نظرات مشترک هستند فعالیت داشته باشند و برای اعتلای وضعیت در خراسان رضوی بکوشند.

حسینی بیان کرد: فعالیت احزاب در کانونی مشترک می‌تواند از برخی افراط و تفریط‌ها پیشگیری کرده و روش اعتدال را در استان حاکم کند. با تمرکز روی مشترکات می‌توان از برخی از هیجان‌زدگی‌هایی که در حوزه‌های سیاسی وجود دارد پیشگیری کرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن