اسلاید شوستون اصلیسیاسی

حیدریون و فاطمیون “خطر جنگ” را از سر ایران دور کرده‌اند

کد خبر : 6336

شهردار مشهد مقدس با اشاره به برخی گفته‌ها مبنی بر اثرگذاری برجام در پیشگیری از درگیری نظامی بین ایران و برخی کشورها گفت: حیدریون و فاطمیون هستند که خطر جنگ را از سر ایران دور کرده‌اند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از تسنیم، سید صولت مرتضوی در همایش بزرگ ایثارگران شهرداری که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: در بهمن ماه سال ۵۷ با وجود اینکه هیچ کدام از تحلیل‌گران سیاسی انتظار آن را نداشتند انقلاب اسلامی توانست آمریکا را شکست دهد.

وی با بیان اینکه تحلیل‌گران غربی که انتظار پیروزی انقلاب را نداشتند سعی داشتند که این جریان مردمی را از مسیر اصلی خود دور کنند، تصریح کرد: یکی از اقداماتی که برای این موضوع انجام شد آوردن روشنفکران تحصیلکرده در غرب بود که بتوانند زمینه‌های نفوذ در افکار عمومی را ایجاد کنند که امام خمینی (ره) با درایت تمام و با اجرای همه‌پرسی توانستند از آن پیشگیری کنند.

شهردار مشهدمقدس با اشاره به تشکیل گروهک‌های سیاسی در ابتدای انقلاب مانند منافقین خاطرنشان کرد: این موضوع نیز از دیگر حربه‎‌های استکبار برای براندازی جمهوری اسلامی ایران بود که زمانی‌که با ناکامی روبه‌رو شد آخرین توطئه یعنی جنگ نیز توسط دولت‌های غربی مورد استفاده قرار گرفت.

مرتضوی با بیان اینکه صدام قصد تصرف ایران در مدت زمان بسیار کوتاهی داشت، تصریح کرد: این تصور به این علت که انقلاب امام خمینی(ره) انقلابی مردمی و غیرنظامی بود در آن‌ها شکل گرفت و ۸ سال تمام امکانات ابرقدرت‌های غربی و شرقی در اختیار استکبار بود اما با این حال توانستیم ابهت آن‌ها را از بین برده و ارزش‌های انقلابی خود را به سایر کشورهای اسلامی صادر کنیم.

وی با اظهار ناراحتی از برخی گفته‌ها مبنی بر اثرگذاری برجام در پیشگیری از درگیری نظامی بین ایران و برخی از کشورها، خاطرنشان کرد: باید گفت که ۸ سال دفاع مقدس بود که سبب شد کشورهای دیگر به فکر جنگ با ما نباشند. حیدریون و فاطمیون هستند که خطر جنگ را از سر ایران دور کرده‌اند و تمام مسلمانان باید بدانند که تنها با اتحاد می‌توان از درگیری نظامی در منطقه پیشگیری کرد.

شهردار مشهدمقدس با تأکید بر اینکه همه بسیجیان باید قدر عنوان خود را به عنوان خدمتگزار مردم بدانند، اظهار کرد: بنده به شخصه به هیچ کدام از عناوین خود افتخار نکرده و تنها به اینکه بنده را شهردار بسیجی بدانند به خود می‌بالم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا
بستن