اقتصادیستون اصلی

شرکت قطارشهری مشهد صورت حساب پرداخت نشده‌ ندارد/ پیمانکار موظف به پرداخت حقوق و معوقات کارگران شد

کد خبر : 6304

سخنگوی شرکت قطار شهری مشهد با تکذیب شایعه تجمع تعدادی از کارگران خط ۲ قطار شهری، به دلیل عدم پرداخت حقوق و مزایای آنان، گفت: شرکت قطار شهری مشهد صورت وضعیت پرداخت نشده‌ای ندارد و تجمع این کارگران با این شرکت در ارتباط نیست.به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید امیر رضا حسینی با بیان این مطلب، اظهار کرد: تعدادی از کارگران خط ۲ قطارشهری مشهد نسبت به عدم پرداخت حقوق و مزایای خود تجمعی اعتراض آمیز برپا کردند که این تجمع مرتبط با شرکت قطار شهری نیست. این شرکت هیچ صورت وضعیت پرداخت نشده‌ای ندارد و قرارگاه خاتم النبیاء که پیمانکار شهرداری در خط ۲ محسوب می‌شود نیز با تمام پیمانکاران خود تسویه حساب کرده است.
وی در ادامه با بیان اینکه کارگران معترض نیروی طرف قرارداد پیمانکار سوم هستند که قرارگاه خاتم با آنان قرارداد بسته، افزود: پیمانکار سوم اعتباری که برای پرداخت حقوق و دستمزد به وی پرداخت شده بود، صرف خرید قطعات کرده بود که این امر سبب به تعویق افتادن حقوق کارگران شد.
سخنگوی شرکت قطارشهری مشهد خاطر نشان کرد: با اینکه شرکت قطارشهری صورت حساب پرداخت نشده‌ای به پیمانکار خود ندارد، برای رفع مشکل جلسه‌ای در اتاق مدیر عامل تشکیل شد و مقرر گردید اعتبار بیشتری به پیمانکار اختصاص یابد تا صرفا برای پرداخت حقوق و دستمزد کارگران اختصاص داده شود.
حسینی تصریح کرد: در حال حاضر حقوق و دستمزد کارگران از سوی پیمانکار سوم پرداخت شده و قرارگاه خاتم‌الانبیاء موظف به پرداخت به موقع حقوق کارگران شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن