اجتماعیستون اصلی

هلدینگ زائر رقیب شرکت های خصوصی نخواهد بود

کد خبر : 6208

مدیر اجرایی طرح هلدینگ زائر گفت: هلدینگ زائر رقیب شرکت های خصوصی نخواهد بود و شرکت های فعال در حوزه گردشگری میتوانند در یک زنجیره ذیل این هلدینگ قرار بگیرند.

به گزارش صبح مشهد، امیر حسین شریف در گفتگو با خبرنگارما با بیان اینکه لایحه طرح هلدینگ زائر در کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی شهر مشهد مطرح و پس از بازنگری هایی به تصویب رسید، اظهار کرد: تلاش عمده حوزه اقتصادی شهرداری مشهد حول محور تشکیل شرکت مادر تخصصی بین المللی زائر با هدف تأمین زنجیره نیازهای مجاورین و زائرین بوده است.
وی با اشاره به اینکه طرح هلدینگ زائر به صورت شرکت سهامی عام زیر نظر سازمان بورس و اوراق بهادار عرضه می گردد، تصریح کرد: طرح هلدینگ زائر با هدف جمع آوری سرمایه های خرد مردمی در جهت ماندگاری زائر و بهبود کمیت اقتصادی شهر ایجاد شده است.
شریف افزود: طرح هلدینگ زائر، سرانه درآمد اقتصادی شهر را از محل اقتصاد زائر بهبود بخشیده و با استفاده از سرمایه های خرد مردمی در جهت توسعه اقتصادی شهر و ماندگاری زائر حرکت می کند.
وی بهره گیری از ظرفیت‌های اقتصادی شهر و حضور زائرین را به عنوان مزیت نسبی شهر مشهد مطرح و اظهار کرد: با راه اندازی برندی با نام زائر، تمامی خدمات به زائران تحت پوشش هلدینگ زائر به زائران حریم رضوی ارائه می شود.
مدیر اجرایی طرح هلدینگ زائر با بیان اینکه هلدینگ زائر رقیب شرکت های خصوصی نخواهد بود، خاطر نشان کرد: شرکت های فعال در حوزه زائر می توانند به عنوان زنجیره زیر مجموعه این شرکت قرار بگیرند .
وی با اشاره به مزایای این طرح یادآور شد: با ایجاد این هلدینگ درآمد شهرداری از محل درآمدهای پایدار افزایش می یابد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

16 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن