اجتماعیستون اصلی

سرویس‌دهی ۸ هزار تاکسی به ۸۰ هزار دانش‌آموز در سال تحصیلی جدید

کد خبر : 6039

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در سال تحصیلی جدید ۸ هزار تاکسی به ۸۰ هزار دانش‌آموز سرویس‌‎دهی خواهد کرد.به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید مهدی علوی‌مقدم در برنامه زنده رادیویی “شهر ما” که از صدای خراسان رضوی پخش شد، افزود: البته سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد برای این موضوع هیچ گونه کم کاری نخواهد کرد و با تمام توان نسبت به سرویس‌دهی ویژه اقدام می‌کند.
وی با بیان اینکه نیمی از تاکسیرانان سرویس مدارس، بانوان هستند، تصریح کرد: پیروی برنامه‌ریزی و نیازسنجی‌های صورت گرفته برای مدارس دخترانه طوری هماهنگی صورت گرفته تا حتما رانندگان خانم به انجام وظیفه بپردازند و رانندگان آقا برای مدارس پسرانه سرویس‌دهی کنند.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد یادآور شد: برای سال تحصیلی پیش رو، روی تمامی ناوگان تاکسیرانی شهرداری مشهد که در مدارس فعالیت می‌کنند، برچسب‌های شناسایی نصب شده ضمن اینکه برای رانندگان کارت شناسایی معتبر صادر شده تا براساس منطقه‌بندی بهترین سرویس‌دهی برای دانش‌آموزان صورت گیرد.
علوی‌مقدم افزود: تعداد ۵۰ بازرس سازمان تاکسیرانی به همراه ناظران افتخاری بر سرویس‌دهی مدارس نظارت خواهند کرد.
وی در پایان گفت: طی ماه‌های آینده سامانه سرویس‌دهی مدارس نیز برای نخستین بار رونمایی می‌شود که تمام فرآیند سرویس‌دهی مدارس، جذب راننده، تایید صلاحیت خودرو و تجمیع بانک اطلاعاتی را شامل می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا
بستن