اقتصادیستون اصلی

هلدینگ زائر با ضمانت‌های بورس و حاکمیت اجرایی می‌شود

کد خبر : 5826

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: هلدینگ زائر بعد از ارائه ضمانت‌های بورس و حاکمیت در شورای شهر مشهد تصویب و بعد اجرایی می‌شود.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد محمود عامری‌فرد درباره تأسیس هلدینگ زائر در شهر مشهد اظهار کرد: با تشکیل هلدینگ زائر می‌توانیم به بسیاری از نیازهای زائران به بهترین نحو پاسخ دهیم.
وی افزود: با این اقدام می‌توانیم در حوزه حمل‌ونقل عمومی گام‌های مهمی برداریم و در حوزه اسکان زائر نیز ده‌ها برابر امروز برای هر قشری اسکانی متناسب فراهم کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: با جمع‌آوری سرمایه‌های اندک مردم می‌توان بزرگ‌ترین هلدینگ را نه تنها در کشور و منطقه بلکه در جهان راه‌اندازی کرد البته باید تمام منافع آن در سایه فرهنگ زیارت قرار گیرد.
عامری‌فرد تصریح کرد: امروز این طرح روال قانونی خود را کشور طی می‌کند و بعد از تایید و ضمانت‌های بورس و حاکمیت کشور، قطعاً سرمایه‌گذاران زیادی در این هلدینگ سرمایه‌گذاری می‌کنند و از طرفی به دلیل این ضمانت‌ها با دیگر سرمایه‌گذاری‌هایی که در شهر مشهد رخ داده، متفاوت است.
وی ادامه داد: امروز این طرح در کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر مشهد در حال بررسی است و بعد از آنکه ضمانت‌های لازم از سوی بورس و حاکمیت برای این طرح ارائه شد، پس از تصویب در صحن علنی شورای اسلامی شهر مشهد اجرایی می‌شود.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: برای سرمایه‌گذاری در این هلدینگ با شرکت‌ها و شهرداری‌های مختلف صحبت شده و در واقع امروز سرمایه اولیه این هلدینگ آماده است و با سرمایه‌گذاری‌های مردم قطعاً شاهد شکوفایی بیشتر شهر مشهد و حتی کشور خواهیم بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن