اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مزیت فرهنگی مشهد زمینه ساز حداکثر بهره مندی از رویداد مشهد ۲۰۱۷/ عملکرد خوب شهرداری مشهد برای رویداد مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 5735

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: یکی از مباحث آیسسکو مسئله فرهنگی است و مشهد با دارا بود مزیت فرهنگی می تواند تعامل خوبی با کشورهای اسلامی داشته باشد و با تبادل دستاوردها بهره مندی های دو طرفه صورت گیرد.


محمد کمال سرویها در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد در خصوص رویداد مشهد ۲۰۱۷ اظهار کرد: رویداد مشهد ۲۰۱۷ فرصت بسیار مغتنمی است تا مشهد قابلیت های خود را به عنوان شهر فرهنگی نشان دهد.
وی تصریح کرد: با این فرصت پیش آمده مشهد می تواند با کشورهای متعدد تعامل دو سویه برقرار کند و به عبارتی بهترین بهره برداری را از این رویداد مهم داشته باشد.
سرویها در ادامه با بیان اینکه شهرداری مشهد در خصوص رویداد مشهد ۲۰۱۷ نسبت به دیگر سازمانها از جمله وزارت ارشاد، استانداری و فرمانداری اقدامات گسترده و موثرتری انجام داده است؛ افزود: شهرداری مشهد با ایجاد کمیته شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ برای این رویداد مهم در قبل و بعد ۲۰۱۷ برنامه ریزی نموده و بسیار قوی عمل کرده است.
وی عنوان کرد: یکی از مباحث آیسسکو مسئله فرهنگی است و مشهد با دارا بود مزیت فرهنگی می تواند تعامل خوبی با کشورهای اسلامی داشته باشد و با تبادل دستاوردها بهره مندی های دو طرفه صورت گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ابراز امیدواری کرد: با تلاش های صورت گرفته شده برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ و با تعامل دو سویه با کشورهای جهان اسلام حداکثر بهر برداری صورت گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن