اجتماعی

تشریح آخرین جزییات حادثه هولناک خیابان نوغان/ چاه آشپزخانه یک مجموعه اقامتی ، جوان خوزستانی را بلعید

کد خبر : 5712

دختر ۱۷ ساله خوزستانی به علت فروکش کردن کف آشپزخانه یک واحد اقامتی در خیابان نوغان، جان باخت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه خبری ۱۲۵، مقارن ساعت ۱۳:۲۸ نوزدهم شهریور در پی تماس تلفنی تعدادی از شهروندان مبنی بر سقوط دختر جوانی به داخل چاه، ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد بلافاصله نجاتگران ایستگاه شماره دوم این سازمان را به محل حادثه در منطقه طبرسی – خیابان نوغان اعزام کرد.

” محمد اکبری ” افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد که خود در محل حادثه حضور داشت و از نزدیک عملیات نجاتگران را سرپرستی می نمود، در تشریح جزییات این حادثه گفت :
نشست کف آشپزخانه در یک واحد مسکونی که با تغییر کاربری به مسافرخانه تبدیل شده ، دختر جوانی را در این اقامتگاه به کام خود کشاند.

وی تصریح کرد: کانون این حادثه، آشپزخانه در طبقه همکف این اقامتگاه دو طبقه به مساحت تقریبی ۳متر مربع بود،که دختر حدوداً ۱۷ساله ای نیز بر اثر فروکش کردن ناگهانی دهانه چاه به داخل گودالی به عمق ۳ متر سقوط کرده بود.

وی با بیان اینکه آبگرمکن و برخی از ملزومات موجود در آشپزخانه نیز به درون چاه و بر روی فرد حادثه دیده سقوط کرده بود ، افزود : آتش نشانان بلافاصله به وسیله ابزار و وسایل نجات اقدام به خارج کردن ابگرمن و دیگر ملزومات سقوط کرده بر روی این خانم جوان نمودند که سرانجام پس از دو ساعت تلاش نفسگیر دختر خوزستانی را خارج و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: متاسفانه مرگ دختر جوان توسط تکنسینهای اورژانس تایید و اعلام شد.
شایان ذکر می باشد در مورخ هفدهم شهریور سال ۹۳ یک دختر و پدر دزفولی بر اثر فروکش کردن چاه این اقامتگاه جان خود را از دست دادند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن