اجتماعیستون اصلی

فاصله خیلی زیادی تا بهبود معیشت معلمان داریم

کد خبر : 5717
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش با بیان این که دولت به تدریج به سمت کاهش فاصله حقوق معلمان و بهبود آن پیش می‌رود، تصریح کرد: اعداد و ارقام نشان می‌دهد این فاصله در حال کاهش است، اما متأسفانه اعتراف می‌کنم فاصله خیلی زیادی تا بهبود معیشت معلمان داریم.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، «سید محمد بطحائی» در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت:خراسان رضوی از جمله استان های مهم و موفق در عرصه های مختلف در کشور است و نقشی که سیدجواد حسینی بر آموزش و پرورش کشور به جا گذاشت ، صداقت و اخلاقی بود که منشاء خیر و برکت در کشور شد.

بطحائی با اشاره به افتتاح چند پروژه جدید در خراسان رضوی اظهار کرد: در فضایی که نه قانون اجازه می‌داد و نه منابع دولتی وجود داشت، ۱۲۰ پروژه رفاهی و درمانی تا پایان سال افتتاح می‌شود،۲۰ درصد امکانات رفاهی آموزش و پرورش که امروز در کشور در حال استفاده است اعم از مهمانسرا و درمانگاه طی این دو سال و نیم اخیر افتتاح شده  و به بهره‌برداری رسیده  است و همه این‌ها با دست خالی انجام شده است.

«سیدجواد حسینی» مدیرکل سابق آموزش و پرورش خراسان رضوی که طی روزهای گذشته به عنوان معاون اجتماعی، سیاسی و امنیتی استانداری خراسان رضوی منصوب شد نیز در این مراسم گفت: در راستای نیل به اهداف سند تحول بنیادین مدل برنامه ریزی  و استقرار نظام برنامه ریزی را با ۴۰۰ شاخص از سطح ستاد تا کلاس درس و رفتار دانش آموزان نهادینه کردیم.

«علیرضا کاظمی» مدیرکل جدید نیز اظهار کرد: سیاست اداره آموزش و پرورش استان ادامه مشی و روش مدیرکل سابق است.

وی افزود: سه راهبرد اصلی من برای مدیریت اداره کل آموزش و پرورش ایجاد ثبات و آرامش و اطمینان در حوزه آموزش و پرورش، ارتقای رضایتمندی معیشتی همکاران و تحقق برش استانی سند تحول بنیادین و زیر نظام های مورد تاکید بر آموزش و پرورش تمام ساحتی با رویکرد ارتقای کیفیت و تحقق عدالت است.

همچنین در این مراسم بزرگ ترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شرق کشور، مرکز گردشگری، تفریحی و اقامتی سنتی فرهنگیان در غرب مشهد، بزرگ ترین هتل ۵ ستاره فرهنگیان کشور، سامانه هسته گزینش آموزش و پرورش و اولین تعاونی بهداشت و سلامت کارکنان و معلمان آموزش و پرورش به بهره برداری رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن