ستون اصلیسیاسی

دولت تا کنون در زمینه حقوق‌های نجومی چه اقداماتی انجام داده است؟

کد خبر : 5572

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور درباره بازداشت‌‌های اخیر متخلفان حقوقهای نجومی، اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی وظیفه هر قوه کاملاً مشخص شده و حق قانونی قوه قضائیه است تا در این‌گونه موارد ورود کرده و بدون اغماض با کسانی که به بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند، برخورد قاطع داشته باشد.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر افزود: بنابراین عنوان کردن چنین مطالبی از سوی رئیس جمهور خلاف قانون اساسی است و بیان این گفته‌ها سبب می‌شود که ملت فکر کنند، دولت در حال فرار و پاک‌کردن موضوعی به این مهمی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه روحانی باید صادقانه درباره این قصور بزرگ از ملت عذرخواهی می‌کرد، گفت: باید پذیرفت متخلفینی در دولت، حقوقهای نجومی دریافت کرده‌ و موجبات ناراحتی مردم و صدمه زدن به آبروی نظام شده‌اند.

وی تصریح کرد: روحانی اگر در مقابل رسانه‌ها این تخلفات را محکوم و از مردم عذرخواهی می‌کرد، مطمئن باشد که محبوبیتش در بین ملت افزایش می‌یافت. اما متأسفانه موضوع کاملاً برعکس شده و برخی دولتمردان از این تخلفات دفاع هم می‌کنند.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر در پایان افزود: باید تکلیف متخلفین حقوقهای نجومی و اقدامات دولت در این زمینه برای افکار عمومی روشن شود و رئیس‌جمهور به جای برخورد آرام به دنبال مطالبه حق مردم و بیت‌المال باشد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 9 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن