اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

همکاری فرمانداری مشهد و شورای شهر بر مبنای قانون و بدون نزاع

کد خبر : 5281

فرماندر مشهد در انتخابات هیات رئیسه شورای چهارم شهر مشهد شرکت کرد و گفت: همکاری فرمانداری و شورای شهر مشهد تا کنون در چارچوب قانون و بر مبنای تعامل بی نظیر و به دور از هر گونه نزاع سیاسی بوده است.

به گزارش صبح مشهد ؛ فرماندار مشهد در صد وسی وششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: بیش از ۱۱۵۰ طرح در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور با اعتباری بالغ بر۳۵۵ میلیارد تومان در مشهد به بهره برداری رسید.
منصوری افزود: از پروژ های شاخص تصفیه خانه فاضلاب شماره ۴ مشهد با اعتباری بیش از۷۵ میلیارد تومان که یکی از مدرن ترین نصفیه خانه های کشور است.
وی عنوان کرد: باید مروری داشته باشیم بر عملکردمان در سالهای گذشته و نقاط ضعف و قوت را شناسایی و اصلاح کنیم و ما امانتدار مردم هستیم.
فرماندار مشهد گفت: در قانون شورای اسلامی اعضای شورا ازانجام کار های سیاسی منع شده اند؛ در شهر مقدس مشهد با میزبانی سالانه بیش از۲۷ میلیون زائر باید سعی شود ازهرگونه سیاسی کاری پرهیز کنیم.
منصوری بیان کرد: همکاری فرمانداری و شورای شهر مشهد تا کنون در چارچوب قانون و بر مبنای تعامل بی نظیر و به دور از هر گونه نزاع سیاسی بوده است.
وی در پایان تاکید کرد: علی رغم کمبود امکانات و نیروی انسانی با تمام توان مصوبات شورا را بطور دقیق مورد بررسی قرار دادیم و معیار ما فقط قانون بوده با دو سر فصل اینکه مصوبات خارج از قانون شورای اسلامی نباشد و نیزخارج از وظایف اعضای شورا نباشد.
وی گفت: از ۲۷۴ مصوبه دریافت شده توسط فرمانداری از شورای اسلامی شهر مشهد، ۱۲ مورد به حل اختلاف ارجاع شده و ۴ مصوبه این شورا ابطال شده و ۸مصوبه نیز هنوز تعیین تکلیف نشده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن