اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

مهیا شدن مقدمات دیدار دست اندرکاران رویداد «پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد ۲۰۱۷» با مقام معظم رهبری

کد خبر : 5232

ستاندار خراسان رضوی از مهیا شدن همه مقدمات برای دیدار دست اندرکاران رویداد «پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد ۲۰۱۷» با مقام معظم رهبری خبر داد.

به گزارش صبح مشهد به نقل از  ستاد ارتباطات رسانه ای «پایتخت فرهنگ اسلامی – مشهد ۲۰۱۷»، علی‌رضا رشیدیان با بیان اینکه در سال ۲۰۰۶ که اصفهان میزبانی پایتخت فرهنگ اسلامی را به عهده داشت، مقام معظم رهبری طی دیدار با مسوولان این رویداد دستوراتی در این رابطه ارائه نمودند، اظهار کرد: بی شک رهنمودهای مقام معظم رهبری چراغ راه همه اقدامات در «مشهد ۲۰۱۷» خواهد بود.

رییس شورای برنامه‌ریزی و هماهنگی پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد ۲۰۱۷، تصریح کرد: پیش نیاز این دیدار، فراهم شدن و تثبیت همه شرایط لازم برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ به لحاظ ساختاری، بودجه ای و رسمیت یافتن برنامه ها بود که خوشبختانه همگی این موارد با مصوبه هیات دولت محقق شده است.

وی با بیان اینکه لایحه مشهد ۲۰۱۷ با تقاضای شورای هماهنگی و برنامه ریزی از سوی وزرای محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی و معاون اول رییس جمهور پیگیری و در هیات دولت به تصویب رسید، عنوان کرد: در رابطه با درخواست دیدار دست اندرکاران رویداد «مشهد ۲۰۱۷» با مقام معظم رهبری نیز مراتب از سوی هیات محترم دولت پیگیری خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: با تحقق هرچه سریع‌تر این دیدار، نظرات و دیدگاه های مقام معظم رهبری سرلوحه همه اقدامات و فعالیت های رویداد «پایتخت فرهنگ اسلامی مشهد ۲۰۱۷» قرار گیرد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن