اسلاید شوستون اصلیسیاسی

عملکرد دولت مورد رضایت مقام معظم رهبری است

کد خبر : 5143

امام جمعه مشهد با بیان اینکه عملکرد دولت مورد رضایت مقام معظم رهبری است گفت: دولت کنار عملکرد خوبی که داشته برخی از برنامه هایش با نواقصی همراه بوده که باید این ضعف ها را برطرف کند.

به گزارش صبح مشهد به نقل از مهر، آیت الله سیداحمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در جمع زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی با تسلیت سالروز شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: امروز روز بیستم و سوم ذی القعده روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) و به روایتی بسیار قوی روز شهادت آن حضرت است که این مناسبت را محضر آقا امام زمان (عج) مقام معظم رهبری و عموم زائران و مجاوران حضرت رضا (ع) تسلیت عرض می کنم.

وی درباره اعمال روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) فرمود در این روز اعمال بسیاری سفارش شده که مهمترین آن قرائت زیارت جامعه کبیره است که عصر امروز با حضور پرشور عزاداران رضوی در صحن جامع بارگاه رضوی منور رضوی برگزار می شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه امام رضا (ع) در دوران امامت خود ظلم های زیادی از سوی مامون دیدند، خاطرنشان کرد: این خلیفه عباسی نقشه های شوم زیادی را در چند نوبت برای به شهادت رساندن امام رضا (ع) کشیده بود و یاران و پیروان آن حضرت خود را برای شنیدن خبر شهادت آن امام همام آماده می کردند و مدت بیش از یک سال این نقشه را به شکل های مختلف اجرایی کرد تا اینکه در نهایت هشتمین پیشوای شیعیان را به شهادت رساند.

امام جمعه مشهد در ادامه ضمن عرض تبریک هفته دولت و گرامیداشت نام و یاد شهیدان رجایی، باهنر و دیگر شهدای دولت گفت:عملکرد دولت در یک سال اخیر شایسته تقدیر است. موضوعی که با رضایت مقام معظم رهبری هم همراه بوده است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: دولت در بخش های مختلف مانند حوزه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و … عملکرد قابل قبولی داشت و بهترین عملکرد در بخش سلامت بود که با اجرای طرح تحول سلامت خدمتی شایسته به مردم به ویژه محرومان و نیازمندان کرد که گزارش آن در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به طور کامل بیان شد.

وی با اشاره به اینکه ضعف هایی هم در کار دولت بوده افزود: دولت در کنار محاسنی که در اجرای برنامه هایش داشته نواقصی هم در عملکردش وجود داشت که البته در تمام این موارد مقصر نبود و به طور مثال می توان به موضوع برجام اشاره کرد که طبق فرموده مقام معظم رهبری بدعهدی ها از سوی طرف مقابل بود و طرف ایرانی به تمامی وعده های داده شده عمل کرد اما تا این لحظه این توافق حاصلی برای ملت ایران نداشته است.

وی ادامه داد: موضوع ولنگاری فرهنگی بارها از سوی مقام معظم رهبری تاکید شده و ایشان پاسخ روشن خود را در برابر مقابله با این موضع اعلام کردند. چیزی که متاسفانه برای برخی ها به عنوان یک نصیحت برداشت شده است، باید فرامین مقام معظم رهبری را به عنوان یک دستور بدانیم و در جهت اجرای صحیح فرمان معظم له و تحقق خواسته های به حق ایشان، شاهد تلاش و کوشش مسئولان اجرایی کشور باشیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده + 11 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن