اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

افتتاح پروژه های شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد با حضور وزیر نیرو

کد خبر : 5126

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد گفت: ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به بیان ویژگی های پروژه های افتتاحیه این شرکت در هفته دولت پرداخت.

به گزارش صبح مشهد به نقل از روابط عمومی، علی سعیدی در مراسم افتتاحیه این پروژه ها که با حضور چیت چیان وزیر نیرو برگزار شد ضمن تشریح موقعیت و ویژگی های کلانشهر مشهد و تأمین برق یک میلیون و ۴۵۰ هزار مشترک در مشهد گفت: نگاه ما به تأمین برق شهر مشهد یک نگاه جهانی است و تمامی استانداردهای جهانی برای تأمین برق این کلانشهر در نظر گرفته شده است ضمن اینکه توزیع برق مشهد دارای استراتژی در حد کشورهای پیشرفته است و بدین منظور استراتژی ۱۴۰۵ در حال اجراست.

وی به تشریح پروژه های این شرکت در هفته دولت پرداخت و گفت: کلیه این پروژه ها بدون وابستگی به خارج اجراء شده و تجهیزات موردنیاز نیز بطور کامل بومی بوده و وابستگی به خارج نداشته ایم.

سعیدی در ادامه تصریح کرد: پایان موفقیت آمیز نصب کنتورهای هوشمند AMI برای تمامی انشعابات دیماندی برق مشهد به تعداد ۱۰ هزار کنتور AMI دیماندی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال یکی از پروژه های توزیع برق مشهد در هفته دولت می باشد.

همچنین پایان عملیات اجرای جایگزینی کامل شبکه های سیم مسی با کابل خودنگهدار بدون اعمال خاموشی به طول ۷ هزار کیلومتر و پایان فاز اول پروژه جایگزینی سیم های بدون روکش ۲۰ کیلوولت به سیم های روکش دار به طول ۳۰۰ کیلومتر بدون اعمال خاموشی با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های افتتاحی این شرکت در ایام هفته دولت محسوب می شود.

وی در ادامه از شروع پروژه فاز دوم اتوماسیون شبکه های توزیع برق مشهد در هفته دولت خبر داد و گفت: در این پروژه تعداد کلیدهای اتوماسیون از ۷۰۰ کیلد به ۱۲۰۰ کلید بیست کیلوولت افزایش می یابد و این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال اجراء می شود.

 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن