اجتماعیستون اصلی

نوجوانان مشهدی به پابوسی امام مهربانی ها می روند

کد خبر : 5101

مدیر گردشگری و امور زائرین شهرداری مشهد گفت: نوجوانان مشهدی در روز ۲۳ذی القعده در پویش مردمی قرار زیارت به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف و نائب الزیاره عاشقان آن حضرت می شوند.


به گزارش صبح مشهد، علی قناویز چی با اعلام این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۰ صبح روز ۲۳ ذی القعده نوجوانان پسر از مناطق ۱۳ گانه مشهد با استفاده از سرویس حمل و نقل به صورت رایگان از مناطق مختلف مشهد جهت برگزاری مراسم و تشرف به حرم مطهر عازم عرصه میدان شهدا می شوند.

وی در ادامه عنوان کرد: پس از اجتماع در عرصه میدان شهدا و حضور در مراسم ویژه که به مناسبت این روز تدارک دیده شده، حاضرین لبیک گویان به سمت حرم مطهر مشرف می شوند.

وی با اشاره به اینکه بنا بر روایت متعدد روز ۲۳ ذی القعده روز شهادت امام رضا (ع) می باشد خاطر نشان کرد: برنامه های ویژه ای در غالب مداحی,مدیحه سرایی و زیارت امین الله برای نوجوانان تدارک دیده شده است.

قناویزچی درخصوص هدایای و بسته ها فرهنگی اهدایی در این روز عنوان کرد: به تمامی نوجوانان پیشانی بند و پرچم با القاب امام رضا(ع) اهدا میشود.

وی با اشاره به اینکه نوجوانان لبیک گویان به صورت پیاده به سمت حرم مشرف می شوند افزود: در طول مسیر گروهی از نوجوانان با لباس هایهای مخصوص و چوب پرهائی که نشان خادم الرضا است از نوجوانان استقبال می کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن