اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

شکوفایی مشهد نیازمند همکاری همه ارگانها است

کد خبر : 5098

شهردار مشهد گفت: رسالت شهرداری مشهد اراستگی ومزین کردن این شهر است و همکاری ارگان ها موجب شکوفایی مشهد می شود.

به گزارش صبح مشهد شهردار مشهد در بهره برداری از بلوار شهدای ارتش و فاز ۳ بولوار نماز اظهار کرد: مشهد ارض مقدسی است که بایدحرمت ان حفظ شود و مانند ظرفی است که هر کس با ورود به ان جان می گیرد؛مشهد پایگاه مهدویت است و هرچه در این راستا تلاش کنیم، کم است.

مرتضوی رسالت شهرداری مشهد را اراستگی ومزین کردن این شهر دانست و افزود: سایر ارگان ها هم رسالت دارند؛ این رسالت ها با بخشی وجزیی نگری  تکمیل نخواهد شد بلکه باید همکاری همه ارگانها شهر مشهد را اباد کنیم.

وی افزود: بعداز گذشت  سه سال از دولت جدید با افتتاح این بولوار  برنامه ها را به کارنامه  تبدیل کردیم که این برنامه ها قابل رویت و نقد است.

وی ادامه داد: تعداد ۱۷۰۰ پروژه در دستور کار قرار دارد که این پروژه ها هر روز به بهر برداری می رسد مانند فضای سبز، ترافیک وحمل ونقل که قابل تمجید است.

وی با بیان اینکه بولوار شهدای ارتش و فاز ۳ بولوار نماز با همکاری ارتش، استان قدس وشهرداری بوده؛گفت: این پروژه جهت خدمات و هدیه به مردم مشهد و ملت  ایران است.

وی در پایان اظهار کرد: در برخی فضاهای مجازی شیاطین خارجی دنبال پاک کردن چهره خبیث داعش هستند و خوشبختانه امروز دستگاه های امنیتی و اسلامی ایران مشهد  را به بهشت امنیتی تبدیل کرده اند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 13 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن