اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

ارتش در جهت خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند

کد خبر : 5108

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق نزاجا گفت: ارتش در جهت خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند و پیش قدم است.

به گزارش صبح مشهد علی جهانشیری در بهره برداری از بولوار شهدای ارتش و فاز۳ بولوار نماز اظهار کرد: ارتش در همه زمینه ها جهت خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند و پیش قدم است.

وی با بیان اینکه طرح انتقال پادگانها به خصوص پادگان مشهد از فرمایشات مقام معظم رهبری بوده ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق با همت آستان قدس رضوی، شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد، استانداری و مسکن و شهرسازی در جهت تغییر کاربری ضلع جنوبی صدمتری گام برداشت و پس از آماده‌سازی آن توسط آستان قدس رضوی، ارتش و شهرداری، این پروژه آماده افتتاح شد.
وی یاد اور شد: ارتش جهت ساخت پادگانهای جدید هیچ اعتباری از سوی دولت دریافت نمی کند و اعتبار این کار را با فروش پادگانهای قدیمی مانند اهواز انجام داده است.
فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال شرق نزاجا تاکید کرد: ۶۰ درصد یگان‌ها در پادگان جدید مستقر شدند و این امر فقط در راستای منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت.

وی گفت: ۵۰ میلیارد تومان انتفاع از محل فروش پادگان احصاء شده است؛ این در حالی است که ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت پادگان جدید در جاده باغچه هزینه کردیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + 12 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن