اجتماعیاسلاید شوستون اصلی

پارک هنر از مجموعه بوستان خورشید تا انتهای شهریور ماه جاری تکمیل می شود

کد خبر : 5023

مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد گفت: پارک هنر از مجموعه بوستان خورشید تا انتهای شهریور ماه جاری تکمیل می شود.


به گزارش صبح مشهد، سید محمود ریحانی با بیان این مطلب در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی شهرداری، اظهار کرد: مجموعه بوستان خورشید ۳۸۰ هکتاراست که از جنوب به کمربند جنوبی، از شمال به انتهای هاشمیه و لادن، از شرق به بولوار هاشمیه واز غرب به کمربند جنوبی ختم می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برآورد اولیه برای احداث بوستان خورشید ۴۰۰ میلیارد ریال است، عنوان کرد: در فازهای مختلفی کار برنامه‌ریزی شده و پارک هنر یا پلکان باباکوهی در انتهای بولوار آب و برق با ۵ هکتار مساحت و ۴۰۰ پله تا پایان شهریورماه جاری تکمیل می گردد.

وی این پلکان‌ها را محل عبور کوهنوردان تا قله زو دانست و ادامه داد: در این پارک، پلازا، آب نما، فضای سبز، سیستم روشنایی، فضای بازی کودکان، شبکه معابر و پارکینگ مناسب درنظرگرفته شده است.
ریحانی با اشاره به هزینه‌کرد ۱۵ میلیارد تومان در این پروژه، گفت: شروع عملیات اجرایی پروژه دو سال پیش بوده که تا انتهای شهریورماه جاری تکمیل می‌گردد.
وی با اشاره به اینکه در ۱۴۰هکتار از مجموع ۲۰۰ هکتار بوستان خورشید کار عمرانی انجام می‌شود، اظهار کرد: اولین تلکابین مشهد در این بوستان راه‌اندازی می‌شود و سورتمه سواری، شهرغذا، باغ پرندگان، موزه اساطیر و مردم‌شناسی و… پیش‌بینی شده است.
مدیر نظارت بر پروژه‌های عمرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه سالن ورزش‌های رزمی شهدای شهرداری نیز تا پایان شهریورماه آماده بهره‌برداری خواهد بود، افزود: اعتبار ۶ میلیاردی برای احداث این پروژه در نظر گرفته شده است ضمن اینکه محوطه اطراف سالن نیز تا چهارماه آینده تکمیل خواهد شد.
ریحانی در معرفی بیشتر دیگر امکانات پروژه عنوان کرد: سوله‌های تک منظوره ورزش‌های توپی، سالن بدنسازی، تیراندازی، شطرنج، پینگ پنگ، زمین فوتبال استاندارد و رختکن، والیبال، تنیس، زمین اسکیت و… نیز دیگر بخش‌های مجموعه ورزشی شهدای شهرداری است که به فراخور زمان اجرایی می‌شود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن