ستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

ارائه طرح ساماندهی کشف‌رود در مشهد ۲۰۱۷ به کشورهای اسلامی

کد خبر : 5011

جانشین شهردار در ستاد مشهد ۲۰۱۷ از ارائه طرح ساماندهی کشف‌رود در مشهد ۲۰۱۷ به کشورهای اسلامی خبر داد.


به گزارش صبح مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اصغر عنابستانی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های فضای سبز مشهد اظهار کرد: امروز روز بسیار خوبی بود که دو پروژه بسیار خاص حوزه فضای سبز برای مشهد ۲۰۱۷ مورد بازدید قرار گرفت که از تلاش‌های صورت گرفته نهایت تقدیر و تشکر را داریم.
وی ادامه داد: برای سال ۲۰۱۷ قطعا باید شهر امام رضا(ع) بر اساس شاخص‌های رضوی آماده پذیرایی از میهمانان شود.
ایجاد یکپارچکی در پیاده‌راه‌های شهر برای زائران پیاده
جانشین شهردار مشهد در ستاد مشهد ۲۰۱۷ عنوان کرد: موضوع ایجاد پیاده‌راه سبز از ورودی شهر تا حرم مطهر رضوی، یکی از برنامه‌های در دست اجراست که بخشی از آن بر اساس طرح تفصیلی شهر از گذشته ایجاد شده است و ما باید یکپارچگی و بهم پیوستگی این پروژه را برقرار نماییم.
عنابستانی تصریح کرد: این مهم باعث می‌شود تا با ایجاد یک مسیر معنوی و امن، زائران با پارک خودرو خود در ورودی شهر، بتوانند به سمت حرم مطهر حرکت و از ثواب زیارت پیاده بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد برای ایجاد این پیاده‌راه سبز، مشاوری برای بازنگری کل مسیر بکار خواهد گرفت، افزود: با همت و اراده‌ای که در این سازمان وجود دارد می‌توانیم پیاده‌راه سبز را از یک مسیر ورودی شهر برای مشهد ۲۰۱۷ به بهره‌برداری برسانیم.
جانشین شهردار مشهد در ستاد مشهد ۲۰۱۷ خاطرنشان کرد: این پیاده‌راه در حدفاصل میدان پانزده خرداد تا حرم مطهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا زائر رو به حرم مطهر حرکت می‌کند لذا باید حال و هوای خاصی به خود بگیرد.
وی در مورد بازدید از فعالیت‌های صورت گرفته در کشف‌رود نیز گفت: در بازدید از این محدوده، آفرین و تبریک ویژه‌ای به سازمان پارک‌ها و همه کسانی که در ساماندهی کشف‌رود نقش داشته‌اند دارم زیرا خودم سال‌ها در نزدیکی این مناطق زندگی کرده و از وضعیت نامناسب این منطقه برای زندگی آگاهم.
ارائه طرح ساماندهی کشف رود در مشهد ۲۰۱۷ به عنوان یکی از افتخارات
عنابستانی افزود: با این اقدامات گسترده که در محدوده کشف‌رود در حال انجام است، مطمئنم در مدتی کوتاه این منطقه در شان امام رضا(ع) شده و محیطی مفرح و پارک جنگلی مناسب برای اهالی ایجاد خواهد شد.
وی تصریح کرد: ساماندهی کشف‌رود یکی از پروژه‌هایی است که به عنوان یکی از افتخارات مدیریت شهری محسوب شده و برای ارائه در مشهد ۲۰۱۷ مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
جانشین شهردار مشهد در ستاد مشهد ۲۰۱۷ با اشاره به اینکه طرح ساماندهی کشف‌رود الگوی یک کار جمعی مدیریت شهری و همه دستگاه‌های اجرایی در مشهد است، اذعان کرد: انتظارمان از مجموعه دولت این است که برای این کار عظیم که همه بارش بر دوش شهرداری گذاشته شده است به وعده‌های خوبی که برای همکاری و اختصاص اعتبار داده‌اند، عمل کنند .
عنابستانی تاکید کرد: به صورت کلی فضای سبز مشهد از حد استاندارد برخوردار است که این یکی از شاخص‌هایی است که ما را به عنوان یک شهر برتر در میان شهرهای اسلامی در سال ۲۰۱۷ معرفی خواهد کرد اما فضای سبز هدفمند اجرا شده در سال ۲۰۱۷ مورد استفاده و معرفی قرار خواهد گرفت.
این بازدید با همراهی سلامی، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد از عوارضی اتوبان مشهد باغچه آغاز و بعد از گذر از حرم مطهر، در کشف‌رود به پایان رسید.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 − نه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن