استانیاسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

راه اندازی سامانه بین المللی ۱۳۷ در سال ۲۰۱۷ / هدف راهنمایی زائران خارجی است

کد خبر : 4936

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد گفت: در سال ۲۰۱۷ که مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام است ستاد ۲۰۱۷ شهرداری مشهد طرح های زیادی از جمله راه اندازی سامانه بین المللی ۱۳۷ برای راهنمایی و مشکلات زائران خارجی در نظر گرفته است.

مهدی رضوی کیا در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد اظهار کرد: اقدامات مدیریت شهری برای رویداد مشهد ۲۰۱۷، به سه دسته کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی، کمیته فرهنگی- اجتماعی و کمیته خدمات شهری و فنی عمران تقسیم می شود.

وی افزود: برگزاری اجلاس شهرداران جهان اسلام در اردیبهشت ماه ۹۶، برگزاری اجلاس جوانان کشورهای اسلامی در آبان ماه ۹۵، راه اندازی سامانه بین المللی ۱۳۷ برای راهنمایی و مشکلات زائران خارجی و … از جمله طرح های شاخص کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی است.

جایزه بین المللی گوهرشاد طرح شاخص کمیته فرهنگی

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد یکی از طرح های شاخص کمیته فرهنگی- اجتماعی برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ را جایزه بین المللی گوهرشاد دانست و بیان کرد: این همایش با موضوع سبک زندگی اسلامی سالانه در مشهد برگزار خواهد شد.

وی در ادامه عنوان کرد: از طرح های شاخص کمیته عمران و خدمات شهری تکمیل پروژه های زیر ساختی مشهد از جمله بهره برداری از خط ۲ قطار شهری مشهد در بهار ۹۶، بهره برداری از فاز دوم بوستان بهار، بهره برداری از فاز اول بوستان ملی چهل بازه و توسعه بوستان مینیاتوری می باشد.

رضوی کیا ادامه داد: برای اطلاع رسانی مردم مشهد از رویداد مشهد ۲۰۱۷ طرح هویت بصری در سطح شهر برای معرفی رویداد مشهد۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است.

وی از رسانه ها خواست: برای آگاهی مردم از رویداد مشهد ۲۰۱۷، بیشتر به این موضوع بپردازند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا
بستن