اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

زیر ساخت های لازم برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ آماده است

کد خبر : 4866

مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: شرکت مخابرات زیر ساخت های لازم را برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ آماده کرده است.
به گزارش صبح مشهد، محمد سالاری در حاشیه همایش مخابرات در جمع خبرنگاران در خصوص دو طرح مخابرات، رویاهای دست نیافتنی و مشتریان وفادار اظهار کرد: با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی گسترده مخابرات به مشترکین استقبال خوبی صورت گرفت و در نتیجه آن جوایز میلیونی بود که در این همایش به مشترکین اهدا شد.
وی هدف از این همایش را قدر دانی از مشترکین وفادار و خوش آمد گویی به مشترکین جدید عنوان کرد.
سالاری با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون مشترک تلفن همراه اول و بیش از ۳۰۰ هزار مشترک اینترنت پرسرعت در سطح استان فعال هستند؛ افزود: در حال حاضر بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تلفن ثابت در استان فعال است که گویای بیشترین ارائه خدمات به مشترکین است.
وی ادامه داد: در روز میلاد امام هشتم (ع) بیش از ۸۰ هزار مشترک همراه اول و بیش ۹/۵ گیگ اینترنت پرسرعت مخابرات در حرم مطهر فعال بودند.
وی عنوان کرد: تا امروز بیش از ۳۵ ترابیت اینترنت پرسرعت را در اختیار مشترکین تلفن همراه قرار دادیم که گویای استفاده مشترکین از سرویس های مخابرات است.
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی با بیان اینکه هدف مخابرات پیشرفت سرویس های این اپراتور است، تصریح کرد: به زودی مخابرات تفکیک ترافیک های مشترکین را به صورت درون مرزی و برون مرزی برای کاهش هزینه های مشترکین خواهد داشت.
وی با بیان اینکه تجهیزات لازم برای این کار نصب و در حال راه اندازی است؛ اظهار کرد: با تفکیک سازی سرعت مشترکین در اینترنت افزایش یافته و دسترسی مشترکین به یک سری اپلیکیشن ها با سرعت بالاتری صورت می گیرد.
سالاری اظهار امیدواری کرد: با اجرای شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال تمام مشترکین با سرعت بالاتری به شبکه اینترنت متصل شوند.
وی با اشاره به بیش از ۴۰ سرویس مخابرات، بیان کرد: مخابرات تنها شرکتی است که سرویس تلفن ثابت، تلفن همراه و شبکه اینترنت پرسرعت به مشتریان ارائه می دهد.
وی با بیان اینکه تقریبا تمام مردم استان مشترک مخابرات هستند؛ بیان کرد: برای خدمات دهی بهتر به مشترکین سامانه هایی پیش بینی شده از جمله سرویس ۲۰۱۷ برای پیگیری خطوط ثابت مشترکین، سرویس ۲۰۰۰ برای پرداخت قبوض، سامانه ۲۰۲۰ برای پشتیبانی شبکه اینترنت، سامانه ۹۹۹۰ برای خطوط همراه، سامانه ۲۰۲۱ برای نظرسنجی و … برای مشترکین در نظر گرفته شده است.
سالاری توسعه سامانه را برای افزایش مشترکین یکی از وظایف مخابرات دانست و افزود: ما به مشترکین وفادار و موظف به ارئه خدمات خوب هستیم.
وی با بیان اینکه رویداد مشهد ۲۰۱۷ یکی از رویدادهای مهم است که برای مشهدی ها و خراسانی ها مایه افتخار است؛ گفت: لذا هر کدام در هر جایگاهی باید حداکثر تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن این رویداد کرد.
مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی اظهار کرد: مخابرات خراسان رضوی برای کاهش مشکلات و خدمات رسانی بهتر در سال ۲۰۱۷ پیش بینی افزایش پهنای در اینترنت و نیروهای استن بای (مسیرهای رزروی) را نموده است.
وی تصریح کرد: شرکت مخابرات زیر ساخت های لازم را برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ آماده کرده است و آنچه که استانداری در چهار چوب برای شرکت مخابرات در زمینه تلفن همراه، ثابت و اینترنت پیش بینی کرده را انجام خواهد داد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا
بستن