اسلاید شوستون اصلیسیاسی

عدم رونق اقتصادی مد نظر دولت در پسابرجام

کد خبر : 4793

اوضاع اقتصادی کشور در دولت روحانی به بن بست رسیده و موج بیکاری توسعه یافته ممکن است این جریان فکری را برای همیشه از صحنه سیاسی کشور کنار بگذارد.

به گزارش صبح مشهد، دومین جلسه از سلسله نشست های سیاسی رضوان با حضور دکتر فریدون عباسی ، رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در مشهد مقدس برگزار و بررسی شرایط کشور پس از توافق برجام از جمله محورهای  مورد  بحث این نشست بود.
دکتر عباسی با اشاره به عدم رونق اقتصادی مد نظر دولت در پسابرجام گفت: اوضاع اقتصادی کشور در دولت روحانی به بن بست رسیده و موج بیکاری توسعه یافته ممکن است این جریان فکری را برای همیشه از صحنه سیاسی کشور کنار بگذارد.
وی مقاومت و ایستادگی دولت های نهم و دهم را در موضوع هسته ای قابل تقدیر دانست و گفت مسئولیت قطعنامه های صادره شورای امنیت علیه فعالیت های صلح آمیز هسته ای کشورمان را با دولت های کارگزاران و اصلاحات در دوران دبیری آقای روحانی بر شورای عالی امنیت ملی دانست.
همچنین رامین قانع دبیر سلسله نشست های سیاسی رضوان در گفتگو‌ با خبرنگار صبح مشهد گفت: با توجه به اینکه در اردیبهشت ماه سال آینده دو انتخابات مهم و تاثیرگذار ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش داریم ، قصد داریم تا با برگزاری یک سلسله جلسات به روشنگری و شفاف سازی و بصیرت افزایی افکار عمومی نسبت به گفتمان موجود در دولت کمک نماییم.
گغتنی است این جلسات با همت تعدادی از جوانان دلسوز حامی گفتمان اصیل انقلاب اسلامی برگزار می گردد و هیچگونه وابستگی به ارگان های دولتی یا غیر دولتی ندارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

دکمه بازگشت به بالا
بستن