اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

اعلام حضور ۱۸ شهردار کشورهای اسلامی در اجلاس شهرداران جهان اسلام برای رویداد مشهد ۲۰۱۷

کد خبر : 4689

رئیس اداره روابط‌ خارجی شهرداری مشهد گفت: برای اجلاس شهرداران جهان اسلام در سال ۲۰۱۷ دعوت نامه هایی به شهرداران کشورهای اسلامی ارسالشده که ۱۸ شهردار برای حضور در این اجلاس اعلام آمادگی کردند.


حسین کشیری در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد با بیان اینکه اجلاس شهرداران جهان اسلام اردیبهشت ماه سال ۹۶ برگزار می شود؛ اظهار کرد: تیر ماه گذشته شهرداری مشهد با همکاری وزارت امور خارجه و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دعوت نامه هایی را به شهرداران جهان اسلام ارسال کرد.
وی تصریح کرد: البته در اجلاس شهرداران سنگاپور نیز شهرداری مشهد با استفاده از فضای تبلیغاتی اجلاس برای اجلاس شهرداران مشهد تبلیغ و دعوت نامه هایی را به صورت مستقیم به شهرداران حاضر در اجلاس تحویل داد.
وی با بیان اینکه ۱۸ شهردار کشورهای جهان اسلام برای حضور در این اجلاس اعلام آمادگی کردند؛ عنوان کرد: همچنین شهرداری مشهد از شهرداران کلانشهرهای اسلامی از جمله شهردار شهر کوالالامپور مالزی به دلیل استفاده از تجربیاتش به عنوان کشور توسعه یافته اسلامی به صورت مستقل دعوت نامه ارسال کرد.
رئیس اداره روابط‌ خارجی شهرداری مشهد بیان کرد: برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاس به تعدادی از دانشجویان آموزش های لازم داده شده است.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: در این اجلاس علاوه بر برنامه های تشریفاتی در خصوص تدوین مدیریت شهری، موضوع معماری اسلامی، توریسم شهری، درآمد پایدار شهری و … مورد بحث و بررسی خواهد شد.
حسین کشیری اظهار کرد: شهرداری مشهد همچنین دبیرخانه ای را برای رویدادهای بین المللی شهرداری مشهد راه انداری کرده است.
وی در پایان گفت: مدیریت اجلاس شهرداران جهان اسلام ، مدیریت جوانان کشورهای اسلامی، مدیریت کنفرانس جهانی جامعه ایمن، هشتمین کنفرانس مدیریت شهری از جمله برنامه هایی است که در سال ۲۰۱۷ توسط این دبیرخانه برگزار خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

دکمه بازگشت به بالا
بستن