اسلاید شوستون اصلیمشهد 2017پایتخت فرهنگ اسلامی

رویداد مشهد ۲۰۱۷ تنها به مدیریت شهری بر نمی گردد/بررسی نشست مدیران رسانه ها در شورای راهبردی

کد خبر : 4572

عضو هیات رئیسه شورای شهر و شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ گفت: رویداد مشهد ۲۰۱۷ تنها به مدیریت شهری بر نمی گردد و مدیران ملی و استانی در این رویداد برای ارتقا زیر ساخت های شهر مشهد کمک کنند.


سید جلال فیاضی در گفتگو با خبرنگار صبح مشهد اظهار کرد: نزدیک به دو سال قبل شورای راهبردی در شهرداری مشهد با مصوبه شورای شهر تشکیل شد و تاکنون جلسات متعددی از جمله برنامه ریزی در جهت مشارکت مردم و اقداماتی برای معرفی مشهد ۲۰۱۷ صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه شورای راهبردی زمینه هایی برای فعالیت های آموزشی برای میزبانی بهتر پیش بینی کرده است؛ تصریح کرد: همچنین این شورا پروژه های زیادی برای این رویداد در نظر گرفته که اغلب این پروژه ها بسیار بزرگ هستند.
وی یکی از پروژه های بزرگ و مهمترین پروژه را خط ۲ قطار شهری دانست و افزود: فاز خط دو قطار شهری مشهد بهار ۹۶ به بهره برداری کامل می رسد.
عضو هیات رئیسه شورای شهر و شورای راهبردی مشهد ۲۰۱۷ عمده برنامه های شورای راهبردی برای سال ۲۰۱۷ را برگزاری اجلاس شهرداران جهان، اجلاس جوانان جهان اسلام، کنفرانس بین المللی جامعه ایمن و کنفرانس بین المللی مدیریت شهری عنوان کرد و افزود: احداث پارک های محلی بزرگ و کوچک، کمربند جنوبی و … از جمله فعالیت هایی است که برای رویداد مشهد ۲۰۱۷ در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه رویداد مشهد ۲۰۱۷ تنها به مدیریت شهری بر نمی گردد؛ بیان کرد: مدیران ملی و استانی نیز در این رویداد سهیم هستند و برای ارتقا زیر ساخت های شهر مشهد کمک کنند.
وی با اشاره به توجه اخیر دولت به رویداد مشهد ۲۰۱۷ گفت: برای توسعه زیر ساخت های مشهد و میزبانی هر چه بهتر نیازمند کمک و حمایت بیشتری از طرف دولت هستیم.
فیاضی با بیان اینکه در شورای راهبردی شهرداری مشهد کمیته تبلیغات اطلاع رسانی برای معرفی مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام تشکیل شده است؛ تصریح کرد: این کمیته برنامه های ویژه ای از جمله نشست مدیران رسانه ای برای نحوه اطلاع رسانی در نظر گرفته است.
وی افزود: طرح تشکیل نشست مدیران رسانه ای تهیه شده و بعد از مطرح شدن در شورای راهبردی در شهریور ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هجده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن